Je glimlach van vandaag

Iets besteld met Bol.com (heb Select). Normaal gezien ging dat zondag geleverd worden. Echter niets ontvangen. Heb dan eventjes gechat met één van de medewekers van Bol.com dat ik het toch niet volledig OK vond dat ik bijbetaal voor Select en dan toch nog moet wachten op mijn pakketje.
Die kerel was supervriendelijk en toonde veel begrip. Vandaag stak er dan een pakketje in de brievenbus. Die kerel heeft me als goedmakertje een gratis powerbank opgestuurd. Ironisch genoeg is die dus wel de volgende dag aangekomen en wacht ik nog steeds op mijn pakketje dat zondag geleverd had moeten worden.
Desalniettemin ben ik eigenlijk wel blij met die geste :)

Sta blijkbaar op de eerste pagina van google met een video over Fifa.
Had nooit door dat ik daar stond, me te kijken naar mijn analytics kwam er 60 % van google.

Elke keer ik hier die die frietdiscussie lees krijg ik zin in friet. Dus stop met erover te praten, want ik kan moeilijk elke dag friet gaan eten. Allé, ik zou het kunnen. Maar dat is nu ook niet zo enorm gezond :unsure:
Frieten in de oven! Van McCain wel he!

Ik denk dat ge de reden voor uw bans niet verder moet zoeken. Frieten in de oven, zo’n mensen moesten ze opsluiten!
Als ik moeten kiezen tussen dit of een ban, ban me maar. 😎

Ik zou uwe zin nog eens lezen. Nu wilt ge geband worden en GEEN potatoes country hebben.

Elke keer ik hier die die frietdiscussie lees krijg ik zin in friet. Dus stop met erover te praten, want ik kan moeilijk elke dag friet gaan eten. Allé, ik zou het kunnen. Maar dat is nu ook niet zo enorm gezond :unsure:
Eet mss eens iets anders dan dat gefrituurd kan worden 😀
Kroketjes met kalkoengebraad en daarover zo bruine gebraadsaus
Met boontjes gehuld in spek en champignon sausje en als het nog kan zo een halve perzik

Alé, datum gekregen voor rechtzaak die ik aangespannen heb begin 2020. Half juni mag ik al gaan! Echt supervlot.

Terug
Bovenaan