Je glimlach van vandaag

Knoflook.

In een andere thread hier gelezen dat je alles in de frietpot moet durven gooien.
Of was het een airfryer...

Hier ook enkel fijne frieten.
Cowboyfrieten zijn mijn ding niet...

Paar weken terug volgende gekocht:
AHI_43545239363236333030_2_LowRes_JPG.JPG
AHI_43545239363436303337_2_LowRes_JPG.JPG

Eens leuk voor eentje, maar steekt snel tegen.

Da lijken mij meer frieten voor op een kindermenu.
Die wafeltjes zijn ook wel lekker.

Hier ook enkel fijne frieten.
Cowboyfrieten zijn mijn ding niet...

Paar weken terug volgende gekocht:
AHI_43545239363236333030_2_LowRes_JPG.JPG
AHI_43545239363436303337_2_LowRes_JPG.JPG

Eens leuk voor eentje, maar steekt snel tegen.
Gewoon deze :

Nog altijd de beste diepvriesfrieten vind ik...

Die van Mccain etc vind ik gewoon niet zo goed. En die dikke moet ik al helemaal niet hebben. En die tierlantijntjes met van die rare vormen, dat komt hier helemaal niet binnen. Een beetje trots op onze belgische trots mag toch wel. Al denken de buitenlanders nog altijd dat die van Frankrijk komen... grmbls...

De frieten waren dan ook 5.6€ van de in totaal 47€. Denk dat de frietjes niet het probleem zijn...

In mijne jonge tijd wilde ga naar de frituur zeggen :

1) haal de grote aardappelen uit de kelder.
2) schil ze maar en snij ze maar. Ik was daar 30 minuten mee bezig (terwijl ik tv keek - dus meer tv kijken dan snijden natuurlijk).
3) pa die ze dan waste, op een handdoek droog wreef en dan ze bakte.
4) als de frieten zo goed als klaar waren : kom eens van dieje PC af en ga eens de lange hamburger uit de diepvries halen. 2 stuks voor mij 1 stuk voor U.
5) wij die frieten en onze snack aten...
Dat kostte geen 50 euro zunne (en ook geen 7 :p).

Wat is uw recept voor "op restaurant gaan" en hoe lang staat ge daarvoor in de keuken?

Niemand die frieten in de oven steekt? Ik vind dat nog lekker. Maar het moet wel mccain zijn, niet de Lutosa brol.

Niemand die frieten in de oven steekt? Ik vind dat nog lekker. Maar het moet wel mccain zijn, niet de Lutosa brol.
Paar weken terug eens getest (weet niet leer welk merk)
Was zeker niet slecht (al vind ik gefrituurde beter), maar om voor vier fritten te bakken in de oven is het toch te weinig in één keer
Of mag je die op een hoop gooien in de oven?

Paar weken terug eens getest (weet niet leer welk merk)
Was zeker niet slecht (al vind ik gefrituurde beter), maar om voor vier fritten te bakken in de oven is het toch te weinig in één keer
Of mag je die op een hoop gooien in de oven?
Ik gooi ze idd in een klein hoop. Er zijn mensen die frieten alleen eten als hoofdmaaltijd, maar dat begrijp ik niet. Voor mij is dat eerder iets om naast uw steak/hamburger te eten of zo. Dusja in een oven gaat er inderdaad niet zoveel als in een frituurpan, maar valt eigenlijk wel mee.

Da kipgedoe van de kindjes is dus de helft van de rekening bijna.
Zou bij mij toch niet pakken, 19 euro aan wat nuggets en fingers voor ne peuter en ne kleuter.
Andere gezinnen op Vrijdag = frituurdag hebben dan ook niet voor bijna 20 Euro nuggets en fingers.
Rest van de bestelling is redelijk normaal maar als die kinderen niets anders eten van de frituur ( ook geen frieten ) haal die dan gewoon een doos met 120 van die Mora fingers in in een vriescenter voor nog geen 20 Euro.

Maar nu weten we wel waarom Tomski zijn frituurverhalen zo zeldzaam zijn geworden en zijn lunch pics in het kooktopic zo talrijk zijn geworden.

Is een familiepark friet niet goedkoper dan 2 middels?

Standaardbestelling hier 29,5€ voor 4 personen.

Groot pak friet
2 potjes stoofvleessaus
1 saté (met kruiden)
1 Frikandel
1 Viandel speciaal (curryketchup)
1 sito
1 Bicky Burger (alles op)
1 Bicky Chicken (alles op)
1 portie bitterballen
1 portie kip nuggets

Ik kook al genoeg, soms wil ik gewoon es frieten van't frituur.

Ik vind frituurfrietjes ook VEEL lekkerder dan zelfgemaakte, zeker als er nog ne goeie kwak (zwam, here I come/cum?) tartaar op ligt!

Airfryer frietjes van mccain zijn redelijk goed, maar totaal niet te vergelijken met frituurfrietjes!

Je kan jezelf afvragen of je op een bepaald moment Darwin gewoon zijn werk niet moet laten doen als je zelfs moet waarschuwen dat het opdrinken en doorslikken van een bierdopje niet gezond is.

Terug
Bovenaan