Je glimlach van vandaag

Je kan jezelf afvragen of je op een bepaald moment Darwin gewoon zijn werk niet moet laten doen als je zelfs moet waarschuwen dat het opdrinken en doorslikken van een bierdopje niet gezond is.
Ik dacht eerst hetzelfde als jou, maar dit valt waarschijnlijk ook deels te verklaren door:
  • Zelf al zat te zijn
  • Peer pressure
  • Jong zijn en gevaar niet kunnen inschatten: “Jongeren kunnen hun prefrontale cortex prima gebruiken, alleen is dit gebied nog iets minder stabiel en nog niet helemaal volwassen. Dus soms gaat het plannen en nadenken over de lange termijn heel goed en soms wat minder goed.”

Niemand die frieten in de oven steekt? Ik vind dat nog lekker. Maar het moet wel mccain zijn, niet de Lutosa brol.
Dat is zeker niet slecht, maar is voor mij toch geen alternatief voor frietjes van de frituur. Ik bedoel, het kan wel eens leuk zijn om te dryhumpen, maar om dat nu altijd te doen ipv sex dat is toch een brug te ver.

Nieuwe bureau in 1 gestoken, geen kabels meer op de grond, toont ook al weer wat mooier in mijn woonkamer.
Is wel pak kleiner mo bon, dan heeft de kleine wat meer plaats voor te spelen.

lrBMddz.jpg
Wij zijn met 5 en het kost ons ongeveer 35 EUR

Friet special middel portie
Grote friet
Berehap
Taco
2 porties bitterballen
Portie chickenfiggers/nuggets
2 koude cervelas
1 viandelle of lange hamburger
Bicky Royal/grote Amerikaan/ duo vlinder...

Trotse Belgen die discussiëren over welk merk diepvriesfrieten het minst slecht is. :help:
Maar voor Zwarte Piet staan ze dan wel op de barricades. Prioriteiten, jongens, prioriteiten!

Trotse Belgen die discussiëren over welk merk diepvriesfrieten het minst slecht is. :help:
Maar voor Zwarte Piet staan ze dan wel op de barricades. Prioriteiten, jongens, prioriteiten!
Diepvriesfrieten? Dan heb je het deel met ovenfrieten en een biefstuk in de airfryer nog gemist. Dan zijn diepvriesfrieten zelfs een geschenk uit de hemel.

Wij zijn met 5 en het kost ons ongeveer 35 EUR

Friet special middel portie
Grote friet
Berehap
Taco
2 porties bitterballen
Portie chickenfiggers/nuggets
2 koude cervelas
1 viandelle of lange hamburger
Bicky Royal/grote Amerikaan/ duo vlinder...
2 frieten voor 5 mensen? :wtf:

2 frieten voor 5 mensen? :wtf:
De vrouw hare friet special en de grote friet voor mij en 3 kinderen 7 - 5 - 3j en dan hebben we meestal nog over. Met een kleinere porties komen we juist niet toe. De dochter van 7m eet nog wel niet mee met frietjes.

Ik eet een grote friet gewoon alleen op, laat staan dat ik 'm zou delen met kinderen :unsure: Dan moet dat toch echt een gigantische friet zijn of eet ge weinig friet :tongue:

Dat verschilt gewoon enorm van frituur tot frituur. Waar ik nu woon moet ik de grootste portie bestellen of ik ga met honger gaan slapen (de mini daar wordt - I shit you not - geserveerd in zo een bakske waar ze normaal bitterballen in leggen :laugh: ). Maar aan de andere kant van het spectrum was er in mijn studententijd een frituur vlakbij waar we met drie uitgehongerde prille twintigers genoeg hadden aan één medium pak om te delen. Dat was dan een medium-sized kartonneke met een hele frietketel erover uitgekapt.

Terug
Bovenaan