Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de look of frieten ?Zout en beetje peper erop is ook heel lekker

Ik zou het op de fritten doenOp de look of frieten ?![]()

Ok, eens proberen.Die wafeltjes zijn ook wel lekker.

Gewoon deze :Hier ook enkel fijne frieten.
Cowboyfrieten zijn mijn ding niet...
Paar weken terug volgende gekocht:
![]()
![]()
Eens leuk voor eentje, maar steekt snel tegen.
De frieten waren dan ook 5.6€ van de in totaal 47€. Denk dat de frietjes niet het probleem zijn...
In mijne jonge tijd wilde ga naar de frituur zeggen :
1) haal de grote aardappelen uit de kelder.
2) schil ze maar en snij ze maar. Ik was daar 30 minuten mee bezig (terwijl ik tv keek - dus meer tv kijken dan snijden natuurlijk).
3) pa die ze dan waste, op een handdoek droog wreef en dan ze bakte.
4) als de frieten zo goed als klaar waren : kom eens van dieje PC af en ga eens de lange hamburger uit de diepvries halen. 2 stuks voor mij 1 stuk voor U.
5) wij die frieten en onze snack aten...
Dat kostte geen 50 euro zunne (en ook geen 7).
Paar weken terug eens getest (weet niet leer welk merk)Niemand die frieten in de oven steekt? Ik vind dat nog lekker. Maar het moet wel mccain zijn, niet de Lutosa brol.
Paar jaar geleden gegeten in Pizza Hut en erna slecht van geweest.Niemand die frieten in de oven steekt? Ik vind dat nog lekker. Maar het moet wel mccain zijn, niet de Lutosa brol.

Ik gooi ze idd in een klein hoop. Er zijn mensen die frieten alleen eten als hoofdmaaltijd, maar dat begrijp ik niet. Voor mij is dat eerder iets om naast uw steak/hamburger te eten of zo. Dusja in een oven gaat er inderdaad niet zoveel als in een frituurpan, maar valt eigenlijk wel mee.Paar weken terug eens getest (weet niet leer welk merk)
Was zeker niet slecht (al vind ik gefrituurde beter), maar om voor vier fritten te bakken in de oven is het toch te weinig in één keer
Of mag je die op een hoop gooien in de oven?
Zou bij mij toch niet pakken, 19 euro aan wat nuggets en fingers voor ne peuter en ne kleuter.Da kipgedoe van de kindjes is dus de helft van de rekening bijna.
Is een familiepark friet niet goedkoper dan 2 middels?
Ik kook al genoeg, soms wil ik gewoon es frieten van't frituur.