Je glimlach van vandaag

Anyway, alle nuchterheid/negativisme daar gelaten (en nu moet ik weer wat punten scoren bij Tanuki): ik heb er wel een mooi cadeau aan overgehouden
1000048662.jpg

Door @Tanuki_ gemaakt (resinprint + schilderen)
De gitaren zijn van 3 muzikanten waar ik al bijna mijn hele leven fan van ben. En de versterker is een pickholder.

Anyway, alle nuchterheid/negativisme daar gelaten (en nu moet ik weer wat punten scoren bij Tanuki): ik heb er wel een mooi cadeau aan overgehouden
Bekijk bijlage 47059
Door @Tanuki_ gemaakt (resinprint + schilderen)
De gitaren zijn van 3 muzikanten waar ik al bijna mijn hele leven fan van ben. En de versterker is een pickholder.
Zeer mooi gemaakt, de Stratocasters van Stevie Ray Vaughan & David Gilmour neem ik aan, van wie is de akoestische?

In het shopping center in Brussel Noord vraag ik (na een half uur vruchteloos zoeken) aan de beveiliging: Hey mannen, excuseer! Weten jullie toevallig de chocolade winkel zijn (met Lindt chocolade)?
Beide bewakers in koor: Geen idee meneer, sorry! En ze wandelen weg.

Blijkt de winkel zich te bevinden waar de bewakers met de rug naartoe stonden. :LOL:

In het shopping center in Brussel Noord vraag ik (na een half uur vruchteloos zoeken) aan de beveiliging: Hey mannen, excuseer! Weten jullie toevallig de chocolade winkel zijn (met Lindt chocolade)?
Beide bewakers in koor: Geen idee meneer, sorry! En ze wandelen weg.

Blijkt de winkel zich te bevinden waar de bewakers met de rug naartoe stonden. :LOL:
Ik doe dat ook. Dan sta ik onder het bord dat naar de uitgang wijst, komen ze mij vragen waar de uitgang is. Dat weet ik dan ook niet.

Subtiele manier om duidelijk te maken dat het een idiote vraag is.

Ik doe dat ook. Dan sta ik onder het bord dat naar de uitgang wijst, komen ze mij vragen waar de uitgang is. Dat weet ik dan ook niet.

Subtiele manier om duidelijk te maken dat het een idiote vraag is.
Maar het is toch helemaal geen idiote vraag? OK ivm de uitgang fair enough. ;) Maar ivm ne winkel? In zo'n groot shoppingcenter (3 verdiepingen) weet je niet altijd meteen ne winkel te vinden hoor.

Het is niet allemaal zoals in Wijnegem waar met signalisatie staat aangegeven waar de winkel zich bevindt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan