Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ALTIJD FEEST EN FUN MET DEZE OPTIMIST IN HUISik wil gewoon een happy life. Zou veel simpeler zijn: bij de geboorte iedereen: happy life en dan zijn we er voor de rest van ons leven van af. Nu telkens voor 1 jaartje geluk wensen: pffff
maar de angry emoticon was maar om onnozel te doen![]()
Zeer mooi gemaakt, de Stratocasters van Stevie Ray Vaughan & David Gilmour neem ik aan, van wie is de akoestische?Anyway, alle nuchterheid/negativisme daar gelaten (en nu moet ik weer wat punten scoren bij Tanuki): ik heb er wel een mooi cadeau aan overgehouden
Bekijk bijlage 47059
Door @Tanuki_ gemaakt (resinprint + schilderen)
De gitaren zijn van 3 muzikanten waar ik al bijna mijn hele leven fan van ben. En de versterker is een pickholder.
Elvis Presley (en je was juist met de strats)Zeer mooi gemaakt, de Stratocasters van Stevie Ray Vaughan & David Gilmour neem ik aan, van wie is de akoestische?

Ja, op sommige plaatsen is er toch tot een 5 cm sneeuw gevallen heb ik gezien.Zo sneeuwen op de cross![]()
Fake news!![]()
VIDEO Al voor de 55e keer ambtenarenbal in Brussel: "U ziet, uw belastinggeld wordt keigoed geïnvesteerd" | VRT NWS Nieuws
Al voor de 55e keer ambtenarenbal in Brussel: "U ziet, uw belastinggeld wordt keigoed geïnvesteerd". Bekijk de video op VRT NWS: nieuws.www.vrt.be
Blij dat in de gloria toch nog steeds bestaat
Er werd, zoals steeds, gewoon evenveel gepresteerd als op een brugdag.Fake news!
In tegenstelling tot wat gezegd wordt in de reportage was gisteren geen brugdag.
Ik doe dat ook. Dan sta ik onder het bord dat naar de uitgang wijst, komen ze mij vragen waar de uitgang is. Dat weet ik dan ook niet.In het shopping center in Brussel Noord vraag ik (na een half uur vruchteloos zoeken) aan de beveiliging: Hey mannen, excuseer! Weten jullie toevallig de chocolade winkel zijn (met Lindt chocolade)?
Beide bewakers in koor: Geen idee meneer, sorry! En ze wandelen weg.
Blijkt de winkel zich te bevinden waar de bewakers met de rug naartoe stonden.![]()
Maar het is toch helemaal geen idiote vraag? OK ivm de uitgang fair enough.Ik doe dat ook. Dan sta ik onder het bord dat naar de uitgang wijst, komen ze mij vragen waar de uitgang is. Dat weet ik dan ook niet.
Subtiele manier om duidelijk te maken dat het een idiote vraag is.
Maar ivm ne winkel? In zo'n groot shoppingcenter (3 verdiepingen) weet je niet altijd meteen ne winkel te vinden hoor.