Iedereen van BG krijgt een gratis transrectale echografie van de prostaat. Buiten Kaygell, die moet bijbetalen voor de schoonmaakkosten nadien![]()
Heb mijn scherm mogen afkuisen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen van BG krijgt een gratis transrectale echografie van de prostaat. Buiten Kaygell, die moet bijbetalen voor de schoonmaakkosten nadien![]()

Amaai ze zijn wel aan het overdrijven met hun winkelkarrekes corona-proof te maken preciesvanmiddag rap een boodschap gaan doen en voor mij reed ene met een sticker van faketaxi op zijn achterruit![]()
.Mijne favoriet is ne Old Fashioned eigenlijk. (Jack Daniels + suikerwater + paar druppels angostura bitter met veel ijs)als ge daarbij de citroen vervangt door limoen, de rum door wodka en de cola door gemberbier, hebt ge een Moscow Mule, naar mijn bescheiden mening de lekkerste cocktail ter wereld![]()
Nen Old Fashioned moet ge niet maken met Jack Daniels maar met bourbon (of à la limite rye), gij barbaar.Mijne favoriet is ne Old Fashioned eigenlijk. (Jack Daniels + suikerwater + paar druppels angostura bitter met veel ijs)
Mijn vrouw haar favoriet is ne "preutelekker" (Safari, Dark Rum, Vodka en multivruchtensap)
Die Bacardi Ginger Rum is anders ook niet slecht. Zeker in combinatie met cola of gemberbierIk heb gisteren Bacardi Spiced Rum ontdekt...
Ik weet niet waarom, maar sinds De Vuilste Jobs Van Vlaanderen zijn stoofvlees en (volle) toiletten/badkuipen onlosmakelijk verbonden.Hmm nu ik er verder over nadenk, toch een zekere trots wat ook wel kan aanleunen bij lyrischMijn zoontje vond het een tijdje grappig om mij te storen wanneer ik op toilet zat. Dat begon met licht uit te doen maar is daarna wel plots gestopt nadat hij een keer de deur opentrok, zijn grijns vertrok naar een blik vol afschuw en de legendarische woorden “papa wat stinkt er hier zo?!” Waarna hij begon te kokhalzen
Stoofvlees volgens recept van de mama is - mits vertraging- de beste remedie tegen verstoorders van het toiletbezoek.

Khad de eerste keer Jim Beam gebruikt. (omdat het op het eerste zicht de goedkoopste Bourbon was). Toen die fles op was had ik nog een fles Jack staan (gebruikte ik voor Whisky-Cola) en qua smaak scheelde dat niet veel.Nen Old Fashioned moet ge niet maken met Jack Daniels maar met bourbon (of à la limite rye), gij barbaar.
En de geknepen appelsienschil niet vergeten (ik wrijf mijn glas altijd in met het stuk van de appelsien waar ik de schil van gehaald heb).
Idealiter ook één groot stuk ijs, het moet goed koelen maar liefst niet te snel smelten.
Dit blijft mijn favoriet:plaatsing van artikels en reclame is vaak geweldig.
Ik had deze ergens vorig jaar gezien![]()
![]()
Die "bollen" net boven zijn schouder maakt het afDit blijft mijn favoriet:
![]()

totaal niet gezienDie "bollen" net boven zijn schouder maakt het af![]()
![]()

Ik ga lekker eco doen vanaf de herfst.Kheb zelf de nieuwe Rochefort Tripel nog niet kunnen proevenChimay komt met een nieuw bier. De groene variant.Ik ga lekker eco doen vanaf de herfst.
![]()
Chimay lanceert nieuw bier
Chimay lanceert een nieuw bier, de Chimay 150, of de Chimay Groen. De trappistenbrouwer heeft al vier bieren in zijn assortiment: Chimay Goud, Chimay Rood, Chimay Trippel en Chimay Blauw. De Chimay 150 werd in 2012 al eens gebrouwen, toen ter gelegenheid van de 150ste verjaardag van de...www.hln.be

ik ook niet.Kheb zelf de nieuwe Rochefort Tripel nog niet kunnen proeven![]()

Ok het is allemaal met de beste bedoelingen, maar komaan. Dat is pure In De Gloria. Zo bruin hadden ze het zelfs bij deze sketch niet kunnen bakken. Die kerel in het begin over dat bord. Jan Hoet is er niets bij.