Je glimlach van vandaag

Elk zijn meug zeg ik altijd.

Ik lust geen cognac (behalve in een saus vermengd)
Whiskey vind ik uiteindelijk ook maar zozo terwijl maten van mij daar ongelofelijk lyrisch over bezig kunnen zijn alsof de turf uit hun eigen gat kwam en door een godin op een schotelke verbrand wordt.
Dat kan ik echt niet. Lyrisch zijn over iets dat uit mijn gat komt 😨

@kay-gell Wannez heeft dringend jouw hulp nodig!!!
Hmm nu ik er verder over nadenk, toch een zekere trots wat ook wel kan aanleunen bij lyrisch 🤔 Mijn zoontje vond het een tijdje grappig om mij te storen wanneer ik op toilet zat. Dat begon met licht uit te doen maar is daarna wel plots gestopt nadat hij een keer de deur opentrok, zijn grijns vertrok naar een blik vol afschuw en de legendarische woorden “papa wat stinkt er hier zo?!” Waarna hij begon te kokhalzen 👌 Stoofvlees volgens recept van de mama is - mits vertraging- de beste remedie tegen verstoorders van het toiletbezoek.

Is dat een nieuw soort Pepsi of is het letterlijk rum + Pepsi in 1 glas gekapt? (In feite dus een Bacardi cola 🤔). In elk geval is het altijd prettig van een dag vrij te hebben na het ontdekken van een alcoholische drank. Ik heb dat ooit met rum punch aan de hand gehad.🤪
euh, sap van een halve citroen, 2x dat volume aan rum en de rest pepsi. Niet dat het ingewikkeld is, maar eigenlijk ken ik daar 0,0 van.
Ook geen idee of de citroen er eigenlijk in hoort, maar gewoon pepsi rum was wat flets, de citroen er in maakt het ideaal (en zo krijg ik ook mijn vitamine c binnen, alhoewel ik twijfel of de dokter het zo zou goedkeuren.)
Had me onlangs vergist in de winkel. wou witte martini kopen, maar enkel met een half oog gekeken en met rum naar huis gekomen. en nu moest ik daar iets mee doen he.
zoals hierboven uitgelegd: it was a mistake, maar nu ik de combi pepsi rum geproefd heb, ben ik er niet rouwig om.

Hmm nu ik er verder over nadenk, toch een zekere trots wat ook wel kan aanleunen bij lyrisch 🤔 Mijn zoontje vond het een tijdje grappig om mij te storen wanneer ik op toilet zat. Dat begon met licht uit te doen maar is daarna wel plots gestopt nadat hij een keer de deur opentrok, zijn grijns vertrok naar een blik vol afschuw en de legendarische woorden “papa wat stinkt er hier zo?!” Waarna hij begon te kokhalzen 👌 Stoofvlees volgens recept van de mama is - mits vertraging- de beste remedie tegen verstoorders van het toiletbezoek.
Ik heb daarom :

1) bediening van de verlichting van het toilet in de toiletruimte gezet
2) een bezet slot voorzien.

kleine kost en oooh zo nuttig.

euh, sap van een halve citroen, 2x dat volume aan rum en de rest pepsi. Niet dat het ingewikkeld is, maar eigenlijk ken ik daar 0,0 van.
Ook geen idee of de citroen er eigenlijk in hoort, maar gewoon pepsi rum was wat flets, de citroen er in maakt het ideaal (en zo krijg ik ook mijn vitamine c binnen, alhoewel ik twijfel of de dokter het zo zou goedkeuren.)
Had me onlangs vergist in de winkel.
als ge daarbij de citroen vervangt door limoen, de rum door wodka en de cola door gemberbier, hebt ge een Moscow Mule, naar mijn bescheiden mening de lekkerste cocktail ter wereld 😋👌

Hebt gij nu serieus nog nooit ne limoen gezien?
euh, ik heb het net gegoogled en ik heb dat al wel degelijk gezien, maar nog nooit op mijn bord gehad. vermoedelijk al wel eens in een coctail, maar dan let ge niet zo op wat er allemaal in drijft vermoed ik?

voor de rest altijd enkel citroenen gebruikt.
Maar ik denk dat ge dus gerust kunt concluderen dat ik geen keukenprins ben, noch een coctail mens. Als het aan mij lag leefde ik op frieten, lasagna en spaghetti bolognaise. Dat is dus ook mijn culinair niveau.
De enige saus die ik kan maken is spaghetti saus, mijn wortelen koop ik geraspt in een zakske en mijn groentenmacedoinne in een blikje. Vraag me niet hoe ge andere groenten klaarmaakt, want ik weet dat echt niet, uitgezonderd degene die ge gewoon uit de bokaal haalt en opwarmt in de microgolfoven.

citroen is niet groen zoals een limoen

was het beste waar ik kon opkomen.
Leugens.

8acf26c21cf65f8d383e580bb6814685.jpg

Mijn dochtertje heeft ook beslist dat toilet een "ons" activiteit is. Wanneer kan ik wat van dat stoofvlees komen afhalen?

Elk zijn meug zeg ik altijd.

Ik lust geen cognac (behalve in een saus vermengd)
Whiskey vind ik uiteindelijk ook maar zozo terwijl maten van mij daar ongelofelijk lyrisch over bezig kunnen zijn alsof de turf uit hun eigen gat kwam en door een godin op een schotelke verbrand wordt.
Raar maten :wtf:

als ge daarbij de citroen vervangt door limoen, de rum door wodka en de cola door gemberbier, hebt ge een Moscow Mule, naar mijn bescheiden mening de lekkerste cocktail ter wereld 😋👌
En toch zijn er heel weinig plaatsen waar ge ne goeie Moscow Mule kunt drinken. Die teleurstelling telkens dat je een triestig half volle koperen taske krijg met amper 3 ijsblokskes en en miezerig blaadje munt, en daaronderne flets smakende Mule :headshake:.

Mijn dochtertje heeft ook beslist dat toilet een "ons" activiteit is. Wanneer kan ik wat van dat stoofvlees komen afhalen?
Ah dat wil lukken, gisteren een nieuwe pot stoofvlees gemaakt en de dag nadien is dat altijd NOG beter. Ge moogt daar gerust een potteke van komen halen 😁 Nog wel ter info: het is geen zoet recept!

Ah dat wil lukken, gisteren een nieuwe pot stoofvlees gemaakt en de dag nadien is dat altijd NOG beter. Ge moogt daar gerust een potteke van komen halen 😁 Nog wel ter info: het is geen zoet recept!
Top, ik kom er straks om :thumb:.

Ik stel voor: Een Beyond Gaming Post Corona party bij @Wannez met zijn stoofvlees. Dan heeft @kay-gell eindelijk een forum met gelijkgezinden.

Ik heb zo mijn bedenkingen dat het de dag later beter is.

Nadat dat uit de toiletpot gevist is, lijkt mij dat niet aan te raden.

Terug
Bovenaan