Je glimlach van vandaag

als ge daarbij de citroen vervangt door limoen, de rum door wodka en de cola door gemberbier, hebt ge een Moscow Mule, naar mijn bescheiden mening de lekkerste cocktail ter wereld 😋👌
Mijne favoriet is ne Old Fashioned eigenlijk. (Jack Daniels + suikerwater + paar druppels angostura bitter met veel ijs)
Mijn vrouw haar favoriet is ne "preutelekker" (Safari, Dark Rum, Vodka en multivruchtensap)

Mijne favoriet is ne Old Fashioned eigenlijk. (Jack Daniels + suikerwater + paar druppels angostura bitter met veel ijs)
Mijn vrouw haar favoriet is ne "preutelekker" (Safari, Dark Rum, Vodka en multivruchtensap)
Nen Old Fashioned moet ge niet maken met Jack Daniels maar met bourbon (of à la limite rye), gij barbaar.
En de geknepen appelsienschil niet vergeten (ik wrijf mijn glas altijd in met het stuk van de appelsien waar ik de schil van gehaald heb).

Idealiter ook één groot stuk ijs, het moet goed koelen maar liefst niet te snel smelten.

Colruyt hun reclame om te bbq'n :laugh:
Ez5qMeEX0AAr20c.jpg
Ez5qMmlXoAEe0ZH.jpg

Ik heb gisteren Bacardi Spiced Rum ontdekt...
Die Bacardi Ginger Rum is anders ook niet slecht. Zeker in combinatie met cola of gemberbier

Hmm nu ik er verder over nadenk, toch een zekere trots wat ook wel kan aanleunen bij lyrisch 🤔 Mijn zoontje vond het een tijdje grappig om mij te storen wanneer ik op toilet zat. Dat begon met licht uit te doen maar is daarna wel plots gestopt nadat hij een keer de deur opentrok, zijn grijns vertrok naar een blik vol afschuw en de legendarische woorden “papa wat stinkt er hier zo?!” Waarna hij begon te kokhalzen 👌 Stoofvlees volgens recept van de mama is - mits vertraging- de beste remedie tegen verstoorders van het toiletbezoek.
Ik weet niet waarom, maar sinds De Vuilste Jobs Van Vlaanderen zijn stoofvlees en (volle) toiletten/badkuipen onlosmakelijk verbonden. :shutup:

Nen Old Fashioned moet ge niet maken met Jack Daniels maar met bourbon (of à la limite rye), gij barbaar.
En de geknepen appelsienschil niet vergeten (ik wrijf mijn glas altijd in met het stuk van de appelsien waar ik de schil van gehaald heb).

Idealiter ook één groot stuk ijs, het moet goed koelen maar liefst niet te snel smelten.
Khad de eerste keer Jim Beam gebruikt. (omdat het op het eerste zicht de goedkoopste Bourbon was). Toen die fles op was had ik nog een fles Jack staan (gebruikte ik voor Whisky-Cola) en qua smaak scheelde dat niet veel.

Maar die fles Jack is nu bijna leeg, welke Bourbon raad je aan trouwens?

Edit: en ik heb een ijzvorm voor bollen met diameter van 4 a 5 cm. Passen net in m'n glas

2K betalen voor een gepersonaliseerde nummerplaat en er nu niet meer mee durven rijden :D:D:D:D:D

vroeger zeiden ze dat de lotto een domme mensen taks was, maar die gepersonaliseerde nr platen brengen dat naar another whole new level.

Chimay komt met een nieuw bier. De groene variant. :love: Ik ga lekker eco doen vanaf de herfst.

Chimay komt met een nieuw bier. De groene variant. :love: Ik ga lekker eco doen vanaf de herfst.

Kheb zelf de nieuwe Rochefort Tripel nog niet kunnen proeven :(

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Ok het is allemaal met de beste bedoelingen, maar komaan. Dat is pure In De Gloria. Zo bruin hadden ze het zelfs bij deze sketch niet kunnen bakken. Die kerel in het begin over dat bord. Jan Hoet is er niets bij. :rofl::rofl::rofl::rofl:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Ok het is allemaal met de beste bedoelingen, maar komaan. Dat is pure In De Gloria. Zo bruin hadden ze het zelfs bij deze sketch niet kunnen bakken. Die kerel in het begin over dat bord. Jan Hoet is er niets bij. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Ik zit drie minuten ver en what the fuck is dat. :rofl:

Terug
Bovenaan