Green Mamba
Well-known member
De reacties op Facebook op die artikels is ook van een hln-niveau. Puur goud.De Speld is bij momenten geniaal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De reacties op Facebook op die artikels is ook van een hln-niveau. Puur goud.De Speld is bij momenten geniaal.

Geslaagd voor de PPL pilotenvergunning vandaag, een last die van de schouders valt![]()
Zolang dat vliegtuig maar niet valt.Geslaagd voor de PPL pilotenvergunning vandaag, een last die van de schouders valt![]()
Eigenlijk de P pilotenvergunning, nee?

Jarenlang gedacht dat gta San Andreas altijd mijn nummer 1 game ooit zou blijven.
En toen kwam lego party, love it.
Ja? Is het de moeite?
Mijn vriendin die niks met games heeft is er zot van. Ik vind de grappen in de commentaar vaak hilarisch. Het is heerlijk qua vorm en wereld en er lijken toch voldoende minigames. Het is soms chaos tot en met en ik ben er zeker van dat de kleinste bij ons thuis er binnen een paar jaar ook genot van heeft. Heb zelf geen ervaring met dit soort games (blijkbaar Mario party ook bv). En heb er nog maar anderhalfuur ofzo opzitten maar dit lijkt me oprecht iets om op te zetten als er vrienden langskomen zowel bij gamers als niet gamers
Komt naar Netflix die game.Jarenlang gedacht dat gta San Andreas altijd mijn nummer 1 game ooit zou blijven.
En toen kwam lego party, love it.
Heb dat hier toch ook wel. Op 't werk nog maar enkel geweest op momenten dat het echt niet meer ging of zo en er niemand anders op de toiletten was.![]()
Renaat (68) en Katja (37) doorbreken taboe rond ‘toiletschaamte’: “Anderen die me zouden horen of ruiken? Dan wacht ik wel tot ik weer thuis ben”
“In al die jaren misschien drie keer.” Renaat (68) uit Middelkerke mijdt te allen prijze ‘de grote boodschap’ op café, het treinstation of het cultuurcentrum. Hij is lang geen uitzondering: één op de twee Belgen heeft wc-schaamte en houdt nog liever de stoelgang op dan een ‘vreemd’ toilet te...www.hln.be
Amateurs.
.
Extra punten voor de vlotte interventie.
dat had de photoshopper van dienst ook beter gedaanAmai toch 2 keer moeten kijken voor ik het zag.
Ahja nu zie ik het. Als ik mijn post verwijder en jij die van u lijkt het alsof ik het helemaal zelf gevonden heb.De rekening klopt niet, Zaki!