Je glimlach van vandaag

Ik heb die ook nog in mijn schuif liggen, maar ik moet nog eens gaan zoeken naar de laadkabel ... ben benieuwd wat daar nog op staat. Ik stream nu meestal via Spotify maar daar staat helaas niet alles op wat ik wil beluisteren.
gelukkig nog een laadkabel ook gevonden. Toch al een paar kleine gelukjes gevonden in nummers die ik vergeten was.

gelukkig nog een laadkabel ook gevonden. Toch al een paar kleine gelukjes gevonden in nummers die ik vergeten was.
Het duurde voor mij even voor ik overstapte richting MP3-speler en consoorten, ik liep aanvankelijk op de unief nog vaak rond met een discman en een etui met een aantal cd's. Het gebruiksgemak van zo'n iPod Nano haalde me uiteindelijk wel helemaal overstag.

Het duurde voor mij even voor ik overstapte richting MP3-speler en consoorten, ik liep aanvankelijk op de unief nog vaak rond met een discman en een etui met een aantal cd's. Het gebruiksgemak van zo'n iPod Nano haalde me uiteindelijk wel helemaal overstag.
Ik ben overstag gegaan toen ik mijn rijbewijs had en een cd te beperkt was in opslag en geen zin had om constant te moeten wisselen.

Waybackmachine.
Als klein webmastertje van 13 jaar een portfolio website ontwerpen en meteen webdesign diensten aanbieden. En dat tegen betaalbare prijzen.
Oh man, die tijden 😅.

algoritmes op Youtube, soms doen ze u op een pareltje uitkomen.

Eerst een filmke van sister Rosetta Tharpe, zo'n beetje de moeder van de Rock 'n Roll eigenlijk en vervolgens een short van een film Brass off die me dan weer naar dit pareltje bracht:

Op zich niet direct de muziek die ik zelf in mijn bibliotheek heb, maar shit zeg, dat stukske zit vol emotie...
Onze mogelijkheid om muziek (en muziekinstrumenten) te creëren blijf ik toch een van de mooiste side-effects van onze evolutie tot mens vinden.

Geen idee wie je werkelijk bent.
Maar 1 ding wist ik al zeker.
Namelijk dat je geen muzieksmaak hebt.
Omdat ik echt wel in uw gratie wil staan mbt muzieksmaak, staat ook nog op de iPod:
Arsenal, Beastie Boys, Black Sabbath, Flipo Mancini, Guns N Roses, Korn, Limp Boeket, Linkin Park, Nirvana, Papa Roach, Pink Floyd, Pixies, Placebo, Queens of the Stone Age, Rammstein, Red Hot Chili Peppers, The Rolling Stones, Staind, Therapy?,Tool, Vandal X, The White Stripjes en nog een paar complicatie albums zoals afrekening, Most wanted Rock 2, MTV Fresh 3,...

Staat er iets tussen waar mijn 20 jarige versie met u een akkoord kunnen vinden wat goede muziek is

Vroeg uit de veren, daarna 2 uur gaan wandelen waarbij het amper regende. Op de terugweg bij de bakker gestopt voor 2 verse cinnamon rolls die ik nu met veel smaak aan het verorberen ben samen met een dampende kop koffie :drool:.

Omdat ik echt wel in uw gratie wil staan mbt muzieksmaak, staat ook nog op de iPod:
Arsenal, Beastie Boys, Black Sabbath, Flipo Mancini, Guns N Roses, Korn, Limp Boeket, Linkin Park, Nirvana, Papa Roach, Pink Floyd, Pixies, Placebo, Queens of the Stone Age, Rammstein, Red Hot Chili Peppers, The Rolling Stones, Staind, Therapy?,Tool, Vandal X, The White Stripjes en nog een paar complicatie albums zoals afrekening, Most wanted Rock 2, MTV Fresh 3,...

Staat er iets tussen waar mijn 20 jarige versie met u een akkoord kunnen vinden wat goede muziek is
Ja.
Je stijgt 3 gratiepunten. Een 800 zijn er te behalen.
Hadden de pet shop boys er tussen gestaan, had je er 4 gekregen.

Eigenlijk mijn glimlach van vorige week donderdag.

Toen ons dochter haar eerste melktanden begon te verliezen was dat een groot drama. Een tand hing er soms nog met een draadje aan vast en toch mochten we er niet aankomen en vloeiden er dagelijks tranen.

Mijn zoon (5j) redelijk heftig ten val gebracht tijdens de judoles. Tand die licht los zat heeft een duw gekregen. Trekt zijn tand eruit terwijl hij op de matten staat. Komt naar mij, geeft z'n tand af, drinkt wat water en gaat verder doen.

Wat een contrast!

Eigenlijk mijn glimlach van vorige week donderdag.

Toen ons dochter haar eerste melktanden begon te verliezen was dat een groot drama. Een tand hing er soms nog met een draadje aan vast en toch mochten we er niet aankomen en vloeiden er dagelijks tranen.

Mijn zoon (5j) redelijk heftig ten val gebracht tijdens de judoles. Tand die licht los zat heeft een duw gekregen. Trekt zijn tand eruit terwijl hij op de matten staat. Komt naar mij, geeft z'n tand af, drinkt wat water en gaat verder doen.

Wat een contrast!
De feministen kijken nu boos naar deze reactie.

Terug
Bovenaan