Je glimlach van vandaag

Daarstraks mijn geld terug gehad van een oplichtingszaak op 2dehands bijna 5 jaar geleden :crazy:

Destijds klacht voor ingediend bij de politie, niet verwachtend van daar ooit nog iets van terug te zien, maar eerder puur uit principe en met het idee van als er genoeg mensen zijn die een klacht neerleggen is het op een bepaald moment misschien wel de moeite van iets te doen en kan die mens op zen minst niet ongestraft gewoon verder doen.
Daarom dus altijd klacht indienen, want als iedereen denkt van ohja voor die 100€ zal er nooit iets aan gedaan worden. Als iedereen klacht indient kunnen ze dossiers bundelen en kun je idd soms je geld terug zien.

mijn moeder had dat ook eens. 2000€ kwijt aan oplichters. "ik ga geen klacht indienen, want ze gaan die toch niet vinden, en ik ga mijn geld nooit terug zien"

ik heb ze dan toch overtuigd van die klacht wel degelijk in te dienen, en 6 maand later was het "ik heb dat geld toch terug he"

eigenlijk opvallend hoeveel mensen denken dat klacht indienen niks uithaalt, terwijl het meer uithaalt dan geen klacht indienen.

Daarstraks mijn geld terug gehad van een oplichtingszaak op 2dehands bijna 5 jaar geleden :crazy:

Destijds klacht voor ingediend bij de politie, niet verwachtend van daar ooit nog iets van terug te zien, maar eerder puur uit principe en met het idee van als er genoeg mensen zijn die een klacht neerleggen is het op een bepaald moment misschien wel de moeite van iets te doen en kan die mens op zen minst niet ongestraft gewoon verder doen.
Er is dan toch ook een ganse zaak van gekomen?

Mijn nieuwe wasmachine speelt een vrolijk deuntje af als de was klaar is. Het duurt veel te lang dan nodig (maar liefst 28 seconden) en het klinkt alsof de ijskar in mijn berging staat. Ik moet er elke keer om glimlachen.

Mijn nieuwe wasmachine speelt een vrolijk deuntje af als de was klaar is. Het duurt veel te lang dan nodig (maar liefst 28 seconden) en het klinkt alsof de ijskar in mijn berging staat. Ik moet er elke keer om glimlachen.

Same hier, ook na tientallen keren nog elke keer dat ik er mee moet lachen :lol: .

Nu de kinderen nog zo enthousiast krijgen als voor het ijscrémekarreke. Papa papa, de was is eindelijk klaar. Jaaaaa, laten we hem samen eruit hale.

Na een week darmproblemen, de laatste drie dagen zuurkool bij de rijst gegeten in de hoop op verlossing.

En die kwam vandaag tijdens de presentatie op werk :unsure:

Voelt goed en eindelijk terug wat 'honger'.

Met de hond naar de dierenarts geweest nalv een aanval die hij in het weekend had gekregen. Zou ataxie hebben, al bij al geen slecht nieuws als zich dat niet vaak voordoet. Dat kan 1 of 2 keer per jaar gebeuren en dan is daar weinig aan te doen.
Pas als het zich vaker voordoet moeten we ons zorgen maken, maar was voor niets nodig zei de dierenarts.

Terug
Bovenaan