Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na 13 weken neonatologie twee weken revalidatie pulderbos en enkele dagen intensieve pediatrie vandaag naar gewone pediatrie met de zoon en ergens volgende week naar huis met minimale bijkomende ondersteuning.
.Dat de bezorgheden mogen vervagen en volop genieten van't ventjeNet bericht gehad zal voor vandaag of anders maandag zijn.
Heerlijk.

Kwist niet eens dat het nieuw was, maar wel ineens opgezet. Veel beter.Eindelijk losless kwaliteit op Spotify![]()
lol, even opgezocht: ge hebt zelfs ne GTIAchter een Aixam vast zitten. Maar niet zo maar een Aixam he... Wel het Sport model...
Oei, kon ge wel volgen dan??Achter een Aixam vast zitten. Maar niet zo maar een Aixam he... Wel het Sport model...
Je hebt er wel die daar gewoon verre reizen mee maken:lol, even opgezocht: ge hebt zelfs ne GTI
Bekijk bijlage 44833ook wel zot hoe duur die eigenlijk zijn.
Je hebt er wel die daar gewoon verre reizen mee maken:
Brommobiel naar Italië! - Wegenforum
www.wegenforum.nl
www.brommobielvakantie.nl
Je hebt er wel die daar gewoon verre reizen mee maken:
Brommobiel naar Italië! - Wegenforum
www.wegenforum.nl
en zo is de helft van dat verslag: ik wist eigenlijk niet met wat ik bezig was, dus deed ik maar wat.België
Zo rond 10:00 reed ik, met mijn beste reismaatje namelijk: mijn vader, de Belgische grens over. De eerste paar honderd kilometers gingen goed, tot ik ergens in het midden van het Waalse gedeelte kwam, de N4, dit was een zogenoemde "gewestweg". Er was geen bord te bekennen dat leek op eenof
en ook niet op een
of een
toen ik er op reed bekeek ik toch de snelheidslimiet even op m'n navigatie en die zei een Vmax van
. Dit vond ik een vrij groot verschil, dus ging ik toch de eerst volgende oprit af om te zoeken op internet of een "gewestweg" toegestaan was voor de brommobiel.![]()
zoals die eerste foto:en zo is de helft van dat verslag: ik wist eigenlijk niet met wat ik bezig was, dus deed ik maar wat.
tussenstop belgie of Luxemburg of frankrijk[/
nou, heel Wallonië doorkruisen om pas in Luxemburg de Ardennen tegen te komen: die waren daar dan ook op vakantie zou ik denken.Luxemburg
Na het Waalse gedeelte van België te hebben doorkruist (waar ook echt niemand Nederlands kan (of wil) spreken, gingen we richting de eerste berglandschap: de Ardennen.
Ah, moet de portefeuille ook 2kg kwijt raken?2kg kwijt!!
Morgen vieren met frietjes![]()
Daar heb je dan wel een rijbewijs voor nodig natuurlijk. Voor zoiets is een bromfiets rijbewijs genoeg (of zelfs niets als je van voor 1961 bent)wtf zelfs, aan die prijzen kunt ge beter een echte auto kopen