Je glimlach van vandaag

Na 13 weken neonatologie twee weken revalidatie pulderbos en enkele dagen intensieve pediatrie vandaag naar gewone pediatrie met de zoon en ergens volgende week naar huis met minimale bijkomende ondersteuning :love: .

Na 13 weken neonatologie twee weken revalidatie pulderbos en enkele dagen intensieve pediatrie vandaag naar gewone pediatrie met de zoon en ergens volgende week naar huis met minimale bijkomende ondersteuning :love: .

Net bericht gehad zal voor vandaag of anders maandag zijn.

Heerlijk :love: .

Als je wat kent van het voormalige Oostblok, en de huidige landen, dan ken je de term gopnik wellicht wel.

3sf7gep.jpg

Het bestaan van deze individuen kan ik bevestigen. Sommige zijn al opa met grijze haren of kaal. Adibas ftw!

Je hebt er wel die daar gewoon verre reizen mee maken:
Redelijke goudmijn die website.

Je hebt er wel die daar gewoon verre reizen mee maken:
België
Zo rond 10:00 reed ik, met mijn beste reismaatje namelijk: mijn vader, de Belgische grens over. De eerste paar honderd kilometers gingen goed, tot ik ergens in het midden van het Waalse gedeelte kwam, de N4, dit was een zogenoemde "gewestweg". Er was geen bord te bekennen dat leek op een
:G1:
of
:G3:
en ook niet op een
:C8:
of een
:C15:
toen ik er op reed bekeek ik toch de snelheidslimiet even op m'n navigatie en die zei een Vmax van
:A1-120:
. Dit vond ik een vrij groot verschil, dus ging ik toch de eerst volgende oprit af om te zoeken op internet of een "gewestweg" toegestaan was voor de brommobiel.
en zo is de helft van dat verslag: ik wist eigenlijk niet met wat ik bezig was, dus deed ik maar wat.

Luxemburg
Na het Waalse gedeelte van België te hebben doorkruist (waar ook echt niemand Nederlands kan (of wil) spreken, gingen we richting de eerste berglandschap: de Ardennen.
nou, heel Wallonië doorkruisen om pas in Luxemburg de Ardennen tegen te komen: die waren daar dan ook op vakantie zou ik denken.

Terug
Bovenaan