Oldskooler
Well-known member
Ik dacht net hetzelfde, dat kapsel.Die Vrt-reporter op locatie in Polen: precies Pico Coppens
;")
"precies van de drank af."
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht net hetzelfde, dat kapsel.Die Vrt-reporter op locatie in Polen: precies Pico Coppens
;")
Die Vrt-reporter op locatie in Polen: precies Pico Coppens
;")
Toen ik die voor het eerst zag dacht ik: "die is daar een lokale kapper uit 1993 binnengestapt en heeft gevraagd om een oost-europees kapsel".Ik dacht net hetzelfde, dat kapsel.
"precies van de drank af."
Die Vrt-reporter op locatie in Polen: precies Pico Coppens
;")

hoe meten ze dat percentage eigenlijk?Vandeze week mijn vrouw haar nier functie 69% wat heel goed is, nadat ze ziek is geweest vorig jaar zeiden de dokters in beste geval nog 55% halen. Echt super content mee
Is bloed nemen, en in een labo aan de hand van creatinegehalte in u bloed hoe lager hoe beter.hoe meten ze dat percentage eigenlijk?
*Creatininegehalte. Een afvalstof van creatine als ik het goed voorheb.Is bloed nemen, en in een labo aan de hand van creatinegehalte in u bloed hoe lager hoe beter.
Idd, afgescheiden van de nieren veel meer weet ik er ook ni van.*Creatininegehalte. Een afvalstof van creatine als ik het goed voorheb.
Ik ook niet, was maar kleine correctie. Dacht dat het ook te laag kon staan, maar dat dat niet zo erg is als te hoog.Idd, afgescheiden van de nieren veel meer weet ik er ook ni van.
Kan snel veranderen ook maar toch merci maat. In december heeft het eens in de 40% gestaan. Na de transplantatie zelf 75%. Net voor de operatie 9% om maar te zeggen....Ik ook niet, was maar kleine correctie. Dacht dat het ook te laag kon staan, maar dat dat niet zo erg is als te hoog.
Anyway, "proficiat" is een rare term om te gebruiken voor je goed nieuws, maar ik vind niets anders, goed voor jullie in elk geval!

En jij bent zeker dat je nog kinderen wil?Es ne keer uitslapen, enfin iets voor 9.
Rustig even in bed chillen, op het gemak een tasje koffie.
Naar de gym en nu met de hond op de schoot van in de zetel een boek in de hand en erna nog eens wat Playstation spelen.
Leuk zo slow mornings.
Geef toe, je haalt er wel meer plezier uit dan tot 9 uur in je bed te liggen stinken.En jij bent zeker dat je nog kinderen wil?
Dan ben je rond 6u15 wakker met een kleuter die zeer liefdevol met zijn/haar knieën vooruit op je rug springt, de voeten in je edele delen plant en een elleboog tegen je oogkas zwiert.
En jij bent zeker dat je nog kinderen wil?
Dan ben je rond 6u15 wakker met een kleuter die zeer liefdevol met zijn/haar knieën vooruit op je rug springt, de voeten in je edele delen plant en een elleboog tegen je oogkas zwiert.

tot 10u in u bed liggen stinken geeft ook meer plezier dan tot 9u in u bed liggen stinken.Geef toe, je haalt er wel meer plezier uit dan tot 9 uur in je bed te liggen stinken.
Volgens chat gtp is dit voor discussie vatbaar:tot 10u in u bed liggen stinken geeft ook meer plezier dan tot 9u in u bed liggen stinken.
Geeft tot 10 uur in je bed liggen stinken meer plezier dan tot 9 uur in je bed liggen stinken.
ChatGPT zei:
Dat hangt er helemaal vanaf wat je definitie is van "plezier" en "stinken in bed"
Maar als we het even serieus analyseren, en uitgaan van "in bed liggen stinken" als een ironische manier om te zeggen: lui blijven liggen, niks doen, chillen, dan:
Tot 10 uur blijven liggen vs. tot 9 uur:
- Meer slaap → Misschien meer uitgerust, maar soms word je juist slomer als je te lang blijft liggen.
- Meer chilltijd → Ja, technisch gezien heb je meer tijd om te lummelen. Dus als je het leuk vindt om nog een uur podcasts te luisteren, TikToks te kijken of gewoon te staren naar het plafond: winst.
- Meer schuldgevoel? → Voor sommige mensen geeft dat extra uur juist het gevoel dat ze tijd verspillen of “te lui” zijn geweest.
- Meer bedgeur? → Tja, je zei het zelf: stinken. Dus ja, hoe langer je ligt te broeien, hoe groter de kans dat je bed en jij een beetje muf worden
Dus... geeft het meer plezier?
- Voor een avondmens of iemand zonder ochtendverplichtingen: Waarschijnlijk wel.
- Voor iemand met discipline, FOMO of ochtendtaken: Misschien niet.