Je glimlach van vandaag

Goed gedaan @Vrouwtje Theelepel ! Fier op je!

Reiziger (18) krijgt deodorant in de ogen gespoten na fysieke agressie tegen treinbegeleidster

Goed gedaan @Vrouwtje Theelepel ! Fier op je!

Reiziger (18) krijgt deodorant in de ogen gespoten na fysieke agressie tegen treinbegeleidster

lol, wou net komen vragen of ze oké is :p

Freddy Krueger bestaat dan toch ?

Telt raar dromen ook als nachtmerrie?

Rita en Maria van de wandelclub worden al nat! :S
Eindelijk daar is 'em.

Het had wat in. Van een staatsgesubsidieerde verwacht ik wat meer activiteit hier, zeker overdag.

Die krijg je hoogstens nog nat met een emmer water.

Uw fractuur al genezen?

Overtuig me eens om voor deze in te schrijven, ik twijfel nog:

De 50km uiteraard, past anders niet op mijn social media.

Laatst bewerkt:

Overtuig me eens om voor deze in te schrijven, ik twijfel nog:
geen dodentocht dit weekend of is dat te ver voor je zere voetjes of moet je op pride zijn in Antwerpen?

geen dodentocht dit weekend of is dat te ver voor je zere voetjes of moet je op pride zijn in Antwerpen?
Ik twijfel voor de hagelandse 101 nog eens, maar die is 106km dit jaar yikes. Iets te veel van het goede mss.
Anders de bosland 100 weer. Maar heeft dezelfde datum als die paddenkoppenlandtrail blijkbaar zie ik nu hmm.

Pride, ik heb het niet zo voor druktes. Ze komen daar wel eens heel dicht tegen u staan neem ik aan.😟
Kan je nadien dan nog wandelen of lopen?😰

Geen idee, maar ik zou toch oppassen, "A nightmare on Elm street" zou wel eens realiteit kunnen zijn :)

Van sensatie artikelen gesproken.
Ik heb ooit als 8-jarige voor het slapengaan alle poppen van mijn zus door het raam naar beneden gegooid omdat ik bang was na het zien van Child's Play!

Terug
Bovenaan