Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Khad het ook zien passeren maar dan lees je dat ze beide al op non actief gezet zijn in hun bedrijf. (waar hij ceo van is). Maar als je dat dan eens tegen de sappige verhalen hier op het forum houdt van mensen wiens relatie echt nog met haken en ogen aaneen hangen (meestal voor de kinderen) zou dit mogelijks hier ook zo een gevalletje kunnen zijn. Kvind het toch weer een gevalletje 'torches and pitchforks'Ik sta soms nog met verbazing te kijken hoe op een paar dagen zoiets wereldwijd kan ontploffen en iedereen ineens die mensen kent.
Vooral hoe zulke dingen gewoon als voorgesteld bericht op mijn Facebook komen. Hup aan de publieke schandpaal ermee zonder veel menselijke tussenkomst.Ik sta soms nog met verbazing te kijken hoe op een paar dagen zoiets wereldwijd kan ontploffen en iedereen ineens die mensen kent.
Ge zegt da wel, maar bijna iedereen associeert beide voorbeelden diege aanhaalt nog met hun "moment". Zelfs in ons klein landje.mettertijd passeert het wel weer.
Straffe vergelijkingen. De ene is dood, de andere persona non grata in zijn werkveldAllez, wij hebben ook onze toerenpoepster gehad, of ne Bart De Pauw: mettertijd passeert het wel weer.

is Ilse Uyttersprot dood? En BDP treedt toch gewoon weer op en trekt volle zalen? Zelfs De Wever is er lovend over: https://www.hln.be/bv/na-alle-posit...-de-pauw-binnenkort-ook-terug-op-tv~a4e6b22f/Straffe vergelijkingen. De ene is dood, de andere persona non grata in zijn werkveld![]()
Van Hawk Tuah horen we alvast niks meer.Ik sta soms nog met verbazing te kijken hoe op een paar dagen zoiets wereldwijd kan ontploffen en iedereen ineens die mensen kent.

Is wat mij betreft toch niks grappig aan.![]()
Vader die met gezin naar Rusland verhuisde om aan “woke” Amerika te ontsnappen, naar het front gestuurd
Een Amerikaan die met zijn hele gezin naar Rusland verhuisde om te ontsnappen aan een naar eigen zeggen veel te “woke” Amerika, is nu door de Russen naar de frontlinie in Oekraïne gestuurd. Dat schrijft ‘The Telegraph’. “Hij wordt voor de wolven gegooid”, klaagt zijn vrouw.www.hln.be
Komt toch niet zo vaak voor dat je zo'n geweldig staaltje karma ziet voorbijkomen.

‘The Telegraph’ schrijft nog dat het gezin Huffman woont in een “Amerikaans dorp” in Istra, dat in 2023 zou zijn gecreëerd door de Amerikaanse expat en blogger Tim Kirby, die zelf al twintig jaar in Rusland woont. Het “Amerikaanse dorp” is speciaal voor Amerikanen die de “liberale gendernormen” ontvluchten. Er wonen tot dusver twee families, onder wie de Huffmans.![]()
Vader die met gezin naar Rusland verhuisde om aan “woke” Amerika te ontsnappen, naar het front gestuurd
Een Amerikaan die met zijn hele gezin naar Rusland verhuisde om te ontsnappen aan een naar eigen zeggen veel te “woke” Amerika, is nu door de Russen naar de frontlinie in Oekraïne gestuurd. Dat schrijft ‘The Telegraph’. “Hij wordt voor de wolven gegooid”, klaagt zijn vrouw.www.hln.be
Komt toch niet zo vaak voor dat je zo'n geweldig staaltje karma ziet voorbijkomen.

Ik was daar in maart nog, zalig strand idd. Deed denken aan de East Coast van Australië, een gelijkaardige surfvibe die daar hangt.Gisteren was het finals day van de WSL in JBay.
Volledige dag chillen op het strand met food en drinks en ondertussen de beste surfers van de wereld voor u zien surfen. Af en toe nog eens dolfijntje of een seal voor de rand animatie.