Je glimlach van vandaag

IMG_3865.jpeg

Gisteren was het finals day van de WSL in JBay.

Eerste keer live en smaak te pakken. Leuke sfeer op het strand. Een 10 te zien gekregen van Griffin. De oudste veel foto’s met de surfers. Yago en Molly zijn de favorieten van hem.

Volledige dag chillen op het strand met food en drinks en ondertussen de beste surfers van de wereld voor u zien surfen. Af en toe nog eens dolfijntje of een seal voor de rand animatie.

En op einde dan nog eens die zotte Red Bull piloten die wat laag over het water en publiek vliegt en wat acrobatische loops doet. En allemaal gratis natuurlijk.

Ik sta soms nog met verbazing te kijken hoe op een paar dagen zoiets wereldwijd kan ontploffen en iedereen ineens die mensen kent.

Ik sta soms nog met verbazing te kijken hoe op een paar dagen zoiets wereldwijd kan ontploffen en iedereen ineens die mensen kent.
Khad het ook zien passeren maar dan lees je dat ze beide al op non actief gezet zijn in hun bedrijf. (waar hij ceo van is). Maar als je dat dan eens tegen de sappige verhalen hier op het forum houdt van mensen wiens relatie echt nog met haken en ogen aaneen hangen (meestal voor de kinderen) zou dit mogelijks hier ook zo een gevalletje kunnen zijn. Kvind het toch weer een gevalletje 'torches and pitchforks'

Vooral hoe zulke dingen gewoon als voorgesteld bericht op mijn Facebook komen. Hup aan de publieke schandpaal ermee zonder veel menselijke tussenkomst.

Kerel heeft trouwens ondertussen zelf zijn ontslag ingediend en dat is aanvaard. De vrouw (HR baas in hetzelfde bedrijf) is geschorst.

Ik vind het zelf redelijk dom van hen om naar een optreden te gaan, waar je weet dat de kans om gezien te worden toch redelijk hoog is, zeker als er dan ook geweten is dat Coolplay de gewoonte heeft om die kisscam te gebruiken (of als je het niet weet, maar dan wel merkt dat het er is). 't is wel zot oe dit ontploft is. Hadden ze niet weg gedoken, had er geen haan om gekraaid, maar door hun reactie is het gewoon direct wereldwijd gegaan.
Ik vind het vooral erg voor zijn vrouw en 2 zonen: kom dat zo maar te weten....
Hij zal wel ergens anders aan de slag kunnen. Hij was een CEO van een succesvol bedrijf, die gaat wel andere jobaanbiedingen krijgen eenmaal de storm wat geluwd is. Dat is efkes door de zure appel bijten, maar op den duur gaat dit ook weer voorbij he.
Allez, wij hebben ook onze toerenpoepster gehad, of ne Bart De Pauw: mettertijd passeert het wel weer.

Laatst bewerkt:
De woede van al wie ooit bedrogen is geweest gepooierd door dat kapitalistisch algohoerend systeem dat er het gros van de winst voor neemt.

Het is waarschijnlijk extreem naiëf, maar zelfs scheefpoepende idioten verdienen beter. En de vrouw die bedrogen is geweest heeft samen met haar kinderen ook al belachelijk veel te kijk gestaan..
mettertijd passeert het wel weer.
Ge zegt da wel, maar bijna iedereen associeert beide voorbeelden diege aanhaalt nog met hun "moment". Zelfs in ons klein landje.

Het ergste is en blijft wel, Coldplay.
Mijn vrouw haar reactie; " ik zou meer gedegouteerd zijn dat ge op een Coldplay concert zit dan op een ander wijf".

Laatst bewerkt:
Straffe vergelijkingen. De ene is dood, de andere persona non grata in zijn werkveld 😬
is Ilse Uyttersprot dood? En BDP treedt toch gewoon weer op en trekt volle zalen? Zelfs De Wever is er lovend over: https://www.hln.be/bv/na-alle-posit...-de-pauw-binnenkort-ook-terug-op-tv~a4e6b22f/

edit: even opgezocht en ze is vermoord door haar vriend omdat ze de relatie wou beëindigen. Ja, dat heeft dus niets te maken met dat filmke van haar en haar reputatie. Dat filmpje is openbaar gegaan in 2011, had geen gevolgen voor haar functie als burgemeester en ook daarna is ze politiek nog actief gebleven. Dus die vergelijking blijft geldig. Haar dood in 2020 had niets met dat filmpje te maken.

Laatst bewerkt:
Het vergif van sociale media. Ik zie persoonlijk de humor niet in van die memes die hierboven worden gepost. Zal wel aan mij liggen. :)

:rofl:

Komt toch niet zo vaak voor dat je zo'n geweldig staaltje karma ziet voorbijkomen.
Is wat mij betreft toch niks grappig aan.
Reported.
zo moeten zulke sjarels idd hebben, fucking muricans 😂😂

Komt toch niet zo vaak voor dat je zo'n geweldig staaltje karma ziet voorbijkomen.
‘The Telegraph’ schrijft nog dat het gezin Huffman woont in een “Amerikaans dorp” in Istra, dat in 2023 zou zijn gecreëerd door de Amerikaanse expat en blogger Tim Kirby, die zelf al twintig jaar in Rusland woont. Het “Amerikaanse dorp” is speciaal voor Amerikanen die de “liberale gendernormen” ontvluchten. Er wonen tot dusver twee families, onder wie de Huffmans.

Gisteren was het finals day van de WSL in JBay.

Volledige dag chillen op het strand met food en drinks en ondertussen de beste surfers van de wereld voor u zien surfen. Af en toe nog eens dolfijntje of een seal voor de rand animatie.
Ik was daar in maart nog, zalig strand idd. Deed denken aan de East Coast van Australië, een gelijkaardige surfvibe die daar hangt.

Terug
Bovenaan