Je glimlach van vandaag

Gisteren na wat is het, een 20 tal jaar eens gaan snookeren, ik heb thuis nog een keu liggen. Hier en daar een mooie bal kunnen potten, maar meer dan 3 op elkaar zat er niet in. Spijtig, want vroeger hadden we een goeie zaak bij ons in de gemeente, nu moeten we denk ik al naar Ninove gaan voor de dichtst bijzijnde deftige snooker zaak.

Deed wel deugd, want ik biljaar,/snooker graag... Zijn hier nog spelers die snookeren?

Gisteren na wat is het, een 20 tal jaar eens gaan snookeren, ik heb thuis nog een keu liggen. Hier en daar een mooie bal kunnen potten, maar meer dan 3 op elkaar zat er niet in. Spijtig, want vroeger hadden we een goeie zaak bij ons in de gemeente, nu moeten we denk ik al naar Ninove gaan voor de dichtst bijzijnde deftige snooker zaak.

Deed wel deugd, want ik biljaar,/snooker graag... Zijn hier nog spelers die snookeren?
In mijn studententijd was dat een wekelijkse (soms zelfs dagelijkse) bezigheid. Maar dan beginnen werken, verhuisd, kinderen en ja het zal intussen ook een goede 20 jaar geleden zijn.

In mijn studententijd was dat een wekelijkse (soms zelfs dagelijkse) bezigheid. Maar dan beginnen werken, verhuisd, kinderen en ja het zal intussen ook een goede 20 jaar geleden zijn.
Haha hier ook, tijdens dat het les was, uiteraard niet geslaagd dat jaar... :ROFLMAO:

De Pepsi Pool aan de Ledeganck! Maar das allemaal een eeuwigheid geleden... heb de indruk dat er veel minder mogelijkheden zijn om dat te spelen tegenover 20-25 jaar geleden.

Haha hier ook, tijdens dat het les was, uiteraard niet geslaagd dat jaar... :ROFLMAO:
hier was het omgekeerd. Les waar ik alle lessen geweest was gebuisd. De vakken waar ik nooit geweest was 17 en 18 op 20. Tja te weinig gesnookerd of de leraars konden niet op mijn gezicht zien zeker 🤣

Maar inderdaad zeer veel zaken om te spelen blijven er niet meer over. Pak gesloten ten opzichte van 20jaar terug. En ook andere zaken zoals een "simpele" tap biljart of pool zie je toch ook minder en minder op café?

Net telefoon gekregen van een bakker waarbij ik het voorbije jaar al twee keer telefonisch gesolliciteerd had, maar waarbij hij telkens genoeg kandidaten had. Of ik zaterdagnacht kan komen proefdraaien.
Al vijf jaar uit de bakkerij, maar deed dat werk heel graag (ondanks de negatieve kanten) en droom er nog wekelijks over; een bijgelovig man zou dit zien als een teken van het lot.
Enfin, als dit goed uitdraait maakt het wel een einde aan de financiële zorgen.

Net telefoon gekregen van een bakker waarbij ik het voorbije jaar al twee keer telefonisch gesolliciteerd had, maar waarbij hij telkens genoeg kandidaten had. Of ik zaterdagnacht kan komen proefdraaien.
Al vijf jaar uit de bakkerij, maar deed dat werk heel graag (ondanks de negatieve kanten) en droom er nog wekelijks over; een bijgelovig man zou dit zien als een teken van het lot.
nice, I wish you the best of luck

Ik hoop dat u broodje gebakken is 😊

Den biljart 2000?

Ik was daar in maart nog, zalig strand idd. Deed denken aan de East Coast van Australië, een gelijkaardige surfvibe die daar hangt.
Is dan ook de surf stad van Afrika hè. Kelly Slater is hier ook meerdere keren per jaar om te surfen. Is ook 1 van de beste rechtse golven ter wereld.

Je mag altijd delen welk stoeltje. Is altijd een gesukkel met een fietstas erbij.
Deze is het geworden. Wel vanaf 22kg. Dochter werd net iets te groot voor het andere stoeltje. Wel gemonteerd zonder voetsteunen.

Net erop gezet, dus moet nog eens testen, maar ze klikken er al vast op en eraf. Best wel een gesukkel soms, mede door de ql2-lock, maar als dat er niet zou ophangen is het er gewoon afhalen.

Laatst bewerkt:
Deze is het geworden. Wel vanaf 22kg. Dochter werd net iets te klein voor het andere stoeltje. Wel gemonteerd zonder voetsteunen.

Net erop gezet, dus moet nog eens testen, maar ze klikken er al vast op en eraf. Best wel een gesukkel soms, mede door de ql2-lock, maar als dat er niet zou ophangen is het er gewoon afhalen.
Merci. Helaas is 22kg nog even wachten :laugh: .

Terug
Bovenaan