+- een maand geleden in Spanje.
"Im Jesus and I can prove it".. and then I did..
Eigen waargebeurd verhaal. Geef dit een kans!
Ik heb 30 jaar in Belgie gewoond en 16 jaar in Rusland. Ik ben quashi perfect drietalig (russisch, nederlands en engels).
Ik zit *in Spanje* op cafe en spreek voice berichten in het Russisch in mijn telefoon. Naast mij zit er een Vlaams koppel en de vrouw zegt plots tegen haar man 'wat een rare taal is dat'. (Over mijn voice berichten in het russisch en ze dacht uiteraard dat ik haar opmerking niet kon begrijpen).
Na een tijdje vraag ik haar en haar man in het engels 'where are you from?'. Hun antwoord: "we are from Belgium Antwerp, do you know where it is? What about you, where are you from?".
Ik: "well, Im Jesus and the thing is, father tells me that I can only return in 2026 when the nuclear war begins, until then I walk around and drink coffee..".
Ze keken elkaar aan met 'tja, tis een zotte'. Ik: "let me prove it to you though.. " dan doe ik mijn handen samen boven mijn hoofd "Father I want to speak their language".
En een paar seconden later zeg ik dan plots "de grammatica van jullie taal lijkt helemaal niet moeilijk te zijn, alhoewel hier en daar zijn er uiteraard bepaalde nuances".
Jammer dat er geen hidden camera was want hun reactie was 'priceless'.
2 gelovige meer in de wereld