Je glimlach van vandaag

Musk z’n AI bot die naar zichzelf refereert als MechaHitler :rofl:

IMG-0508.webp
de wereld is echt naar de kloten

Mooiste moment van 2025 misschien al: met m'n ma naar Simple Minds geweest in NL waar ze Belfast Child speelde, wat tranen van geluk veroorzaakte bij haar.

De kans was klein dat ze dat speelde gelet op hun huidige tournee.

Om in dezelfde sfeer te blijven, gisteren met m'n pa naar Gent Jazz geweest. Oorspronkelijk om Massive Attack te zien maar we hebben ons enorm goed geamuseerd met Soulwax in de plaats. Hij wordt al wat ouder maar daar was tijdens dat uurtje Soulwax niets van te merken, ik heb hem nog nooit zo zien dansen 😁. Als hij thuis was stuurde hij dan ook nog 2x hoe plezant hij het vond en dat hij blij was dat ik erbij was, terwijl dat anders een enorm droge kerel is via Whatsapp. Wij gaan regelmatig wel eens samen naar een concert en ik ben super dankbaar dat ik diezelfde interesse in muziek zo kan delen met hem. ❤️

Als ik op het podium wil staan na uitreiking van een beker, is dat mijn zaak :D
Ik snap da wel. De zeldzame momenten dat ge naast echt succes moogt staan, dan moet ge het er wel van pakken hé.

On topic : één of andere idioot die dacht warm ontvangen te worden in een bekerfinale van het Engels voetbal, en dan gelijk ne warrige snotneus aan het been blijft hangen van zijn spreekwoordelijke ouder omdat hij mee onderdeel wilt zijn van het succes. Wat een absoluut kind :')

Ik snap da wel. De zeldzame momenten dat ge naast echt succes moogt staan, dan moet ge het er wel van pakken hé.

On topic : één of andere idioot die dacht warm ontvangen te worden in een bekerfinale van het Engels voetbal, en dan gelijk ne warrige snotneus aan het been blijft hangen van zijn spreekwoordelijke ouder omdat hij mee onderdeel wilt zijn van het succes. Wat een absoluut kind :')

bekerfinale Engels voetbal zegt em. Parijs werd zopas geannexeerd ofwa? :baard:

Bekerfinale van het Engels voetbal? :unsure:
Ik denk/hoop dat ze daar Trump toch nooit voor gaan vragen om de prijs uit te delen. 😅

Ook wel legendarische foto voor Chelsea, de eerste viering ooit waar een staatshoofd van een ander land op de foto's staat omdat hij de uitgang niet vond. :lol:

Bekerfinale van het Engels voetbal? :unsure:
Ik denk/hoop dat ze daar Trump toch nooit voor gaan vragen om de prijs uit te delen. 😅

Ook wel legendarische foto voor Chelsea, de eerste viering ooit waar een staatshoofd van een ander land op de foto's staat omdat hij de uitgang niet vond. :lol:
Ik was aan het testen of hij weldegelijk kon factchecken. Got'm!
:unsure:

Terug
Bovenaan