Je glimlach van vandaag

to my defence i was quite drunk...

1751635570172.gif

Blankenberge associeer ik dan weer met dronken @zwarten die een frietje wil gaan kopen en voor hem staat een BV

"ej ej, maar gij zijt dingsken ... van de kotmadam, allez zeg het..!! TOM VAN LANDUYT!!!"

kerel: nee, ik ben Geert Hunaerts

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Blankenberge. De crème de la crème van het bv volk.

Ooit eens met Stoffel Bolu - uw mama is toch Zatte Rita hè? - pinten staan pakken

En een half uur tegen Timmy Simons staan zagen waarom hij in godsnaam die penalty aan Witsel gaf ipv zelf te trappen 😅
Achteraf gezien, genant. Opt moment zelf hilarisch

Unpopular opinion misschien maar het leven is zoveel beter sinds ik buiten Belgie zit.
Belastingen staan hier op 11%, uit eten is even duur dan een algemene maaltijd koken, de stad leeft elke avond van de week en het eten is geweldig.
Loon is prima als je in je eigen taal werkt en een modern 1 bedroom appartement is 500 euro pm.

In Belgie had ik op de duur echt last van depressie en hoeveel je als alleenstaande in het zak gezet word.
En ja het gras is niet altijd groener maar je leeft maar 1 keer en je moet doen wat je rust brengt.

Unpopular opinion misschien maar het leven is zoveel beter sinds ik buiten Belgie zit.
Belastingen staan hier op 11%, uit eten is even duur dan een algemene maaltijd koken, de stad leeft elke avond van de week en het eten is geweldig.
Loon is prima als je in je eigen taal werkt en een modern 1 bedroom appartement is 500 euro pm.

In Belgie had ik op de duur echt last van depressie en hoeveel je als alleenstaande in het zak gezet word.
En ja het gras is niet altijd groener maar je leeft maar 1 keer en je moet doen wat je rust brengt.
Waar zij je dan?

Glimlach en ergernis tegelijk, glimlach: ik weet nu dat ik volledig gemanipuleerd ben geweest door EA sports, ergernis, ik moet mijn favo game gewoon in de vuilnisbak smijten. Het erge is dat ik wss elk van deze 5 stages al ben tegengekomen.

Ken je iemand die ook regelmatig Fifa speelt, toon hem deze video eens, er zit heel wat waarheid in deze vid. EA zet meer in om u hooked aan de game te maken, en te doen blijven, dan aan effectief hunne sheit gameplay of content proberen te verbeteren. 10 mins of ur time, maar zeer leervol deze video, i hope they may burn in hell voor iets wat een prachtgame zou kunnen zijn indien het wat eerlijk zou verlopen, gewoon zo omzeep te hebben geholpen...

FC26 komt er hier niet meer in that is for sure

Maar zo zijn toch bijna alle free to play games ?
Je geraakt tot een bepaald niveau en dan is het kiezen …er lang over doen tot het volgende niveau maar niets betalen of betalen en vlotter door gaan (abbonement betalen , extra goodies aanschaffen , gold ammo kopen enz ….)

Vroeger nog World of tanks gespeeld gehad , vond dit leuk om te spelen , nooit iets betaald en ben gestopt toen het echt opviel dat het enkel maar om geld ging …(gold amo , extra tanks met speciale eigenschappen .
Dan ook overgestapt op World off warships en in de begin periode ging je vrij goed vooruit zonder te betalen en kreeg je regelmatig wel eens iets gratis (supercontainers en dergelijke ) …nu evengoed , supercontainers bevatten grotendeels waardeloze rommel nu , schepen gratis krijgen (okay soms maar ze zijn heel zeldzaam of het zijn schepen van de lagere klasse ) enkel via speciale missie’s die je allemaal moet uitspelen en je dan tokens krijgt maar op het eind moet je nog altijd “gold” (kan je dus gewoon aankopen ) gebruiken om dat schip wat je voor gespeeld hebt te bezitten en ja ze lokken u omdat je wel maandelijks een kleine hoeveelheid “gold” kan winnen zolang je maar dagelijks speelt …en ja je kan die schepen dan ook gewoon tegen geld kopen in de armory net zoals speciale tokens of containers of …..

Net zoals kijken en sponseren van zulke YouTube filmpjes …(eerste wat ze vragen zijn gewoonlijk like’s of doe een storting …akka meer inkomsten voor de maker . ;) )

Laatst bewerkt:
Maar zo zijn toch bijna alle free to play games ?
Je geraakt tot een bepaald niveau en dan is het kiezen …er lang over doen tot het volgende niveau maar niets betalen of betalen en vlotter door gaan (abbonement betalen , extra goodies aanschaffen , gold ammo kopen enz ….)
FC25 is geen F2P he.

FC25 is geen F2P he.
Tja, wou het niet echt posten maar je moet echt wel een dikke idioot zijn om eerst voor het spel zelf geld te betalen om het te kunnen spelen en dan nog eens ingame nog eens extra gaan betalen omdat je het spel wilt winnen ?

Klopt is geen F2P maar het gaat net dat beetje verder maar voor de rest zijn ze gelijklopend . ;)

In Roemenië of Bulgarije ofzo?

Zover ik weet klaagt men in Portugal toch net over hoe duur wonen is, en probeert iedereen daar kamers via Air BnB te verhuren? Verdien je daar misschien bovengemiddeld?

Veel van de andere dingen die je zegt klinken voor mij gewoon als in de stad leven eigenlijk. Buiten goedkoop uit eten gaan, dat in België nu wel duur.

Terug
Bovenaan