Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blankenberge. De crème de la crème van het bv volk.Blankenberge associeer ik dan weer met dronken @zwarten die een frietje wil gaan kopen en voor hem staat een BV
"ej ej, maar gij zijt dingsken ... van de kotmadam, allez zeg het..!! TOM VAN LANDUYT!!!"
kerel: nee, ik ben Geert Hunaerts
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zij je dan?Unpopular opinion misschien maar het leven is zoveel beter sinds ik buiten Belgie zit.
Belastingen staan hier op 11%, uit eten is even duur dan een algemene maaltijd koken, de stad leeft elke avond van de week en het eten is geweldig.
Loon is prima als je in je eigen taal werkt en een modern 1 bedroom appartement is 500 euro pm.
In Belgie had ik op de duur echt last van depressie en hoeveel je als alleenstaande in het zak gezet word.
En ja het gras is niet altijd groener maar je leeft maar 1 keer en je moet doen wat je rust brengt.
Waar zij je dan?
Waar ligt dat?Taal, jongeman!
bij sommigen in de onderste schuifWaar ligt dat?
)FC25 is geen F2P he.Maar zo zijn toch bijna alle free to play games ?
Je geraakt tot een bepaald niveau en dan is het kiezen …er lang over doen tot het volgende niveau maar niets betalen of betalen en vlotter door gaan (abbonement betalen , extra goodies aanschaffen , gold ammo kopen enz ….)
Tja, wou het niet echt posten maar je moet echt wel een dikke idioot zijn om eerst voor het spel zelf geld te betalen om het te kunnen spelen en dan nog eens ingame nog eens extra gaan betalen omdat je het spel wilt winnen ?FC25 is geen F2P he.

In Roemenië of Bulgarije ofzo?Unpopular opinion misschien maar het leven is zoveel beter sinds ik buiten Belgie zit.
Belastingen staan hier op 11%, uit eten is even duur dan een algemene maaltijd koken, de stad leeft elke avond van de week en het eten is geweldig.
Loon is prima als je in je eigen taal werkt en een modern 1 bedroom appartement is 500 euro pm.
In Belgie had ik op de duur echt last van depressie en hoeveel je als alleenstaande in het zak gezet word.
En ja het gras is niet altijd groener maar je leeft maar 1 keer en je moet doen wat je rust brengt.
Zover ik weet klaagt men in Portugal toch net over hoe duur wonen is, en probeert iedereen daar kamers via Air BnB te verhuren? Verdien je daar misschien bovengemiddeld?Unpopular opinion misschien maar het leven is zoveel beter sinds ik buiten Belgie zit.
Ma wel nen vriendelijke mens.Blankenberge associeer ik dan weer met dronken @zwarten die een frietje wil gaan kopen en voor hem staat een BV
"ej ej, maar gij zijt dingsken ... van de kotmadam, allez zeg het..!! TOM VAN LANDUYT!!!"
kerel: nee, ik ben Geert Hunaerts
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()