de wereld is echt naar de klotenMusk z’n AI bot die naar zichzelf refereert als MechaHitler
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de wereld is echt naar de klotenMusk z’n AI bot die naar zichzelf refereert als MechaHitler
![]()
Ga je voor holiday of kamp?Vluchtje Thailand geboekt voor 500 euro.
Ga je voor holiday of kamp?
. Als hij thuis was stuurde hij dan ook nog 2x hoe plezant hij het vond en dat hij blij was dat ik erbij was, terwijl dat anders een enorm droge kerel is via Whatsapp. Wij gaan regelmatig wel eens samen naar een concert en ik ben super dankbaar dat ik diezelfde interesse in muziek zo kan delen met hem. 

Ik snap da wel. De zeldzame momenten dat ge naast echt succes moogt staan, dan moet ge het er wel van pakken hé.Als ik op het podium wil staan na uitreiking van een beker, is dat mijn zaak![]()
Ik snap da wel. De zeldzame momenten dat ge naast echt succes moogt staan, dan moet ge het er wel van pakken hé.
On topic : één of andere idioot die dacht warm ontvangen te worden in een bekerfinale van het Engels voetbal, en dan gelijk ne warrige snotneus aan het been blijft hangen van zijn spreekwoordelijke ouder omdat hij mee onderdeel wilt zijn van het succes. Wat een absoluut kind :')

.Bekerfinale van het Engels voetbal?Ik snap da wel. De zeldzame momenten dat ge naast echt succes moogt staan, dan moet ge het er wel van pakken hé.
On topic : één of andere idioot die dacht warm ontvangen te worden in een bekerfinale van het Engels voetbal, en dan gelijk ne warrige snotneus aan het been blijft hangen van zijn spreekwoordelijke ouder omdat hij mee onderdeel wilt zijn van het succes. Wat een absoluut kind :')

Alle pech dan nog ook,blijkbaar ketting afgevallenik moet echt van die AI wegblijven
![]()

Ik was aan het testen of hij weldegelijk kon factchecken. Got'm!Bekerfinale van het Engels voetbal?
Ik denk/hoop dat ze daar Trump toch nooit voor gaan vragen om de prijs uit te delen.
Ook wel legendarische foto voor Chelsea, de eerste viering ooit waar een staatshoofd van een ander land op de foto's staat omdat hij de uitgang niet vond.![]()

Beetje uit de context getrokken
Eerder 'door stomheid met stomheid geslagen' waardoor ze niet reageren.Wa ne bazeken toch he. Hij mag alles![]()