belvedere86
Well-known member
Ik heb ook geen abonnement maar je ziet toch die foto?Paywall :'(
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook geen abonnement maar je ziet toch die foto?Paywall :'(
Zie vorige pagina, was ook een glimlach van mij en Trump.![]()
Acid vrij onder voorwaarden: youtuber moet video met naam dader verkrachtingszaak offline halen en mag niets meer posten online | VRT NWS Nieuws
Nathan Vandergunst, beter bekend als Acid, is vrijgelaten onder voorwaarden nadat hij door de politie is verhoord in het kader van een huiszoeking bij hem thuis. Dat zegt zijn advocaat. De huiszoeking was uitgevoerd omdat de youtuber de naam van de dader van een verkrachtingszaak in Leuven in...www.vrt.be

Big smile idd, wat zou hij nu doen in de plaats, werken?Zie vorige pagina, was ook een glimlach van mij en Trump.
Heerlijk dat em tijdelijk geen content meer mag plaatsen.
Ik hoop dat em de voorwaarden breekt zoda em den bak in vliegt![]()
Ik vind dit soort reacties toch wel enorm vreemd.Zie vorige pagina, was ook een glimlach van mij en Trump.
Heerlijk dat em tijdelijk geen content meer mag plaatsen.
Ik hoop dat em de voorwaarden breekt zoda em den bak in vliegt![]()

Ik vind dit soort reacties toch wel enorm vreemd.
1) Ofwel kijk je de content niet en maakt het voor jou geen verschil dat hij tijdelijk geen content kan maken
2) Ofwel kijk je de content niet, maar haat je hem wel ook al weet je dus niet wat voor content hij eigenlijk maakt. Op wat is die mening dan gebaseerd?
3) Ofwel kijk je de content wel, maar haat je hem dus?
![]()
Met zijn gezicht en gezien zijn gemeente: in Plopsaland is dat paard uit Amika te oud geworden om permanent in de wei te staanBig smile idd, wat zou hij nu doen in de plaats, werken?
![]()

Het was grote korting, ze wouden ook hun graantje meepikkenAl veel gezien tijdens boodschappen doen over de grens in Frankrijk maar dit had ik toch nog nooit gezien
Ik vermoed dat dit roekoeloos winkelen is

OK, hierna ben ik gestopt met lezenJe hoeft zijn content niet te bekijken om te weten

Dus je hebt een oordeel over mijn post zonder mijn post te lezen?OK, hierna ben ik gestopt met lezen![]()
Geen oordeel, gewoon gestopt met lezen ;-)Dus je hebt een oordeel over mijn post zonder mijn post te lezen?
Klein beetje ironisch, niet?
Bijzonder cringe ditGeen oordeel, gewoon gestopt met lezen ;-)
Manman, ge moet eens zien op HLN, de fysieke gazet, 1/2 van de oppervlakte op hun voorpagina ne foto van onze internet pantoffelheld. Triestig
Werken? Op naar p&a ja.Big smile idd, wat zou hij nu doen in de plaats, werken?
![]()
)Idd ja.Iemand een gepaste straf toewensen tot daar aan toe, maar ik lees nu al een paar keer de wens dat hij verkracht moet worden. Dat gaat er toch los over?