Je glimlach van vandaag

Zie vorige pagina, was ook een glimlach van mij en Trump.
Heerlijk dat em tijdelijk geen content meer mag plaatsen.
Ik hoop dat em de voorwaarden breekt zoda em den bak in vliegt :)

Al veel gezien tijdens boodschappen doen over de grens in Frankrijk maar dit had ik toch nog nooit gezien 😂

Ik vermoed dat dit roekoeloos winkelen is

Big smile idd, wat zou hij nu doen in de plaats, werken?

spits-coffee-laughing.gif

Ik vind dit soort reacties toch wel enorm vreemd.

1) Ofwel kijk je de content niet en maakt het voor jou geen verschil dat hij tijdelijk geen content kan maken
2) Ofwel kijk je de content niet, maar haat je hem wel ook al weet je dus niet wat voor content hij eigenlijk maakt. Op wat is die mening dan gebaseerd?
3) Ofwel kijk je de content wel, maar haat je hem dus?

🧐

Ik vind dit soort reacties toch wel enorm vreemd.

1) Ofwel kijk je de content niet en maakt het voor jou geen verschil dat hij tijdelijk geen content kan maken
2) Ofwel kijk je de content niet, maar haat je hem wel ook al weet je dus niet wat voor content hij eigenlijk maakt. Op wat is die mening dan gebaseerd?
3) Ofwel kijk je de content wel, maar haat je hem dus?

🧐

Je hoeft zijn content niet te bekijken om te weten dat die vent een aandachsthoer is die de namen van de daders in de reuzengommers zaak verspreid heeft om clicks/views te genereren. Hij is daarvoor veroordeeld en heeft een voorwaardelijke straf gekregen. De voorwaarde was dat hij dit niet opnieuw zou doen maar nu doet hij het toch. Waardoor hij nu terug opgepakt is geweest.
Enig leedvermaak is hierbij toch wel gepast lijkt me.

Manman, ge moet eens zien op HLN, de fysieke gazet, 1/2 van de oppervlakte op hun voorpagina ne foto van onze internet pantoffelheld. Triestig

Tja , betreffende die Acid .
Ben gene fan en heb ook nog niets gezien van wat die maakt buiten van wat ik op het nieuws zie …maar komt inderdaad over als een verwaande gast die naast zijn schoenen loopt op een ietwat nichterige wijze …(en nu wil ik mij excuseren aan de mensen van de Woke cultuur en eventuele homofielen die zich beledigd zouden voelen . ;)
)

Hij heeft het zelf gezegd op het journaal dat hem wist wat de gevolgen gingen zijn aangezien dat hem onder voorwaardelijke stond en hij zegt zelf dat “ze “ het dan maar moeten uitvoeren .
Dus ik denk dat hem verwacht dat hem gene tijd zal moeten doen in het gevang omwille van zijn populariteit (zou mij niet verbazen dat daar betogers gaan staan aan de rechtbank wanneer ze hem veroordelen ) en ook omwille van het feit dat dit een korte gevangenis straf is . (Dus kan hem uitzitten thuis met enkelband eventueel ) .
Dus moest ik nu rechter zijn en dit hebben gezien ….tja , zo per ongeluk eens vragen of er toch niet ergens plaats is tussen een paar zware mannen (die wel toe zijn aan een pleziertje . ;) )

Iemand een gepaste straf toewensen tot daar aan toe, maar ik lees nu al een paar keer de wens dat hij verkracht moet worden. Dat gaat er toch los over?

Iemand een gepaste straf toewensen tot daar aan toe, maar ik lees nu al een paar keer de wens dat hij verkracht moet worden. Dat gaat er toch los over?
Idd ja.
Ik heb ook niks met die jongen en loop sowieso al niet hoog op met influencers maar zulke zaken wens je niemand toe.

At the end of the day heeft hij een naam publiek gemaakt die iedereen met 5 minuten tijd en een zoekrobot zelf al had gevonden om wat aandacht te krijgen voor zijn kanaal. Dat is niet goed te keuren, hij moet daar voor gestraft worden gezien de mogelijke uitkomst daarvan maar we moeten daar nu ook niet meer van maken dan het is he. Dat hebben ze, hln etc buiten beschouwing gelaten, ook niet gedaan van de eigenlijke zaak want die man heeft opschorting van straf gekregen.

Video offline halen, geen zulke content niet meer maken en eventueel een boete (die naar het meisje gaat?) lijkt me voldoende.

Terug
Bovenaan