Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Win-win en nog eens win.Schoonmoeder die aan de vrouw voorstelt om samen op reis te gaan op haar kosten, met de kinderen en zonder mij!

Zal vroeg of laat nog wel eens tegen u gebruikt worden..Schoonmoeder die aan de vrouw voorstelt om samen op reis te gaan op haar kosten, met de kinderen en zonder mij!

Te laat voor dat laatsteZal vroeg of laat nog wel eens tegen u gebruikt worden..
En zorg dat je niet te enthousiast klinkt![]()

De verhuis wordt geregeld.Schoonmoeder die aan de vrouw voorstelt om samen op reis te gaan op haar kosten, met de kinderen en zonder mij!
Ik was eerder van plan om achter hun rug hun heen en weer ticket om te zetten naar enkel heen.De verhuis wordt geregeld.
Dan naar de rechter voor contactverbod
Ik weet niet hoe een deal met de duivel eruit ziet, want ik heb nog nooit een deal met de duivel gesloten. Maar dit is 100% een deal met de duivel.Schoonmoeder die aan de vrouw voorstelt om samen op reis te gaan op haar kosten, met de kinderen en zonder mij!
Neen. Das een Hall Pass in dit geval.Ik weet niet hoe een deal met de duivel eruit ziet, want ik heb nog nooit een deal met de duivel gesloten. Maar dit is 100% een deal met de duivel.

Een positief verhaal voor iedereen in wording.Ik was eerder van plan om achter hun rug hun heen en weer ticket om te zetten naar enkel heen.
is dat geen betere reden om onder mijn hypotheek uit te geraken?
Gelukkig een documentaire en geen natuurfilm.Er loop hier bij ons een Colombiaanse doctoraatsstudente rond. Mooi figuur, goed voorzien van alle vrouwelijke rondingen laat ons zeggen, en nu het weer beter wordt ook altijd interessant opgekleed. Is ook spontaan en bijna flirterig naar onze normen. Die een practicum zien geven aan een groep ingenieursstudenten, waar mannen sterk in de meerderheid zijn, lijkt soms alsof je naar een natuurdocumentaire kijkt.
Chemisch labo hé, veiligheid boven alles!Gelukkig een documentaire en geen natuurfilm.

gaan lopen + fysieke aanval: daar lachen ze niet mee. Niet verschieten als ze ze bij u thuis komen halen.Die van ons stuurt me net dat ze op den tram zat, ticket kocht en vergat te activeren en dan just controle kreeg.
De dame van de controle wou het niet geloven en wou haar een boete uitschrijven, dus mijn madam heeft ze weggeduwd en is gaan lopen![]()
gaan lopen + fysieke aanval: daar lachen ze niet mee. Niet verschieten als ze ze bij u thuis komen halen.
Ze had al beter de fiets gepaktgaan lopen + fysieke aanval: daar lachen ze niet mee. Niet verschieten als ze ze bij u thuis komen halen.

gaan lopen + fysieke aanval: daar lachen ze niet mee. Niet verschieten als ze ze bij u thuis komen halen.
Absurd crazy, bij mij wel op het einde een smile toen ie goed geland was