Je glimlach van vandaag

Mijn gmail account aan het opschonen, geregistreerd sinds November 2004. Van de ~37.000 emails naar ~4.500 door alle nieuwsbrieven, spam, social media updates, etc te verwijderen. Nu nog manueel door de resultaten heengaan om nutteloze mails te verwijderen, en dan kan ik de overgebleven nuttige emails overzetten naar proton en mijn gmail account sluiten.

Mijn gmail account aan het opschonen, geregistreerd sinds November 2004. Van de ~37.000 emails naar ~4.500 door alle nieuwsbrieven, spam, social media updates, etc te verwijderen. Nu nog manueel door de resultaten heengaan om nutteloze mails te verwijderen, en dan kan ik de overgebleven nuttige emails overzetten naar proton en mijn gmail account sluiten.
Ik ben voor de sport eens gaan kijken hoeveel mails ik heb... bijna 36k :help: En ik heb een tijd geleden al eens een hele hoop Brico en Hubo enz mails weggegooid. En dan is er nog mijn ander emailadres dat nog ouder is.

Ik ga voor mijn prive gmail de moeite niet doen. Een veel te grote historiek, wordt amper gebruikt om te mailen, maar heel veel logins zijn er aan gekoppeld...

Maar mijn betalende Google Workspace van de zaak, die gaat eraan.

Ik ga voor mijn prive gmail de moeite niet doen. Een veel te grote historiek, wordt amper gebruikt om te mailen, maar heel veel logins zijn er aan gekoppeld...

Maar mijn betalende Google Workspace van de zaak, die gaat eraan.

Ja, ben ook bezig al mijn logins over te zetten. En mijn sociale media heb ik toch al stopgezet.

Iemand een goed alternatief voor office 365?
Vooral de onedrive opslag van 1tb per user is van belang.
Dit zegt ChatGPT.

071BC9DF-8BA6-493B-9AFC-6F753A56081E.png

Bert De Kock en Peter Goossens (in celebrity MastercardChef) zouden ze beter een kookprogramma geven … die twee viben echt goed :laugh:

--> god damn autocorrect @Martinus :tongue:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan