Simpsons did it before:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk den eersten.Deel 3![]()
Yep den eersteIk denk den eersten.
ik mag niet. dat is niet inbegrepen in het interventie-uniform dat voor ons verplicht isGewoon ne rok aan doen, da mag wel neem ik aan?
Ik ben voor de sport eens gaan kijken hoeveel mails ik heb... bijna 36kMijn gmail account aan het opschonen, geregistreerd sinds November 2004. Van de ~37.000 emails naar ~4.500 door alle nieuwsbrieven, spam, social media updates, etc te verwijderen. Nu nog manueel door de resultaten heengaan om nutteloze mails te verwijderen, en dan kan ik de overgebleven nuttige emails overzetten naar proton en mijn gmail account sluiten.
En ik heb een tijd geleden al eens een hele hoop Brico en Hubo enz mails weggegooid. En dan is er nog mijn ander emailadres dat nog ouder is.Mijn gmail account aan het opschonen, geregistreerd sinds November 2004. Van de ~37.000 emails naar ~4.500 door alle nieuwsbrieven, spam, social media updates, etc te verwijderen. Nu nog manueel door de resultaten heengaan om nutteloze mails te verwijderen, en dan kan ik de overgebleven nuttige emails overzetten naar proton en mijn gmail account sluiten.
Ik ga voor mijn prive gmail de moeite niet doen. Een veel te grote historiek, wordt amper gebruikt om te mailen, maar heel veel logins zijn er aan gekoppeld...
Maar mijn betalende Google Workspace van de zaak, die gaat eraan.
Dit zegt ChatGPT.Iemand een goed alternatief voor office 365?
Vooral de onedrive opslag van 1tb per user is van belang.
Benieuwd naar dat programma!Bert De Kock en Peter Goossens (in celebrity Mastercard) zouden ze beter een kookprogramma geven … die twee viben echt goed![]()
Benieuwd naar dat programma!
Ik ga mijn vrouw alvast inschrijven!Benieuwd naar dat programma!
Ik had wel zin in een visapannetje.Zolang se ma geen visa gerechteh makeuh!
Zeer benieuwd hoe hun filet americain express smaakt.Ik had wel zin in een visapannetje.
Naar verluid niet zo lekker, ik zou ze dus niet te veel krediet geven.Zeer benieuwd hoe hun filet americain express smaakt.
Ik heb een grote voorkeur voor all things Tex-Amex. Taco's, burrito's, depositos, ...Ik had wel zin in een visapannetje.