Je glimlach van vandaag

LOL die hebben lef zeg. De gewone man moet het toch met vééél minder stellen.

Alléé laat ons maar snel een crowdfunding opstarten voor die GROTE SUKKELAARS :rolleyes:

Je moet maar lef hebben, met uw smoel op dat artikel zo'n dingen durven verklaren, naar de gewone werkmens toe. en zonder rood worden hé :D

Warmte voor de komende winters is ook weer gegarandeerd. Ik had eens iemand uit het dorp uit de nood geholpen door zijn remork hier veilig te stallen toen hij door verbouwing zelf geen plaats had. Ik had daar al eens een stere brandhout van gekregen voor iets anders destijds, dus die had mij weer wat hout beloofd. Ik dacht dus weer een stere of zoiets te krijgen, vandaag samen gereden naar de plek waar dat hout ligt, wijst mij +50 stere aan: "da mag weg". :wtf:
Met de huidige prijzen is dat wel goed betaald om een paar maand voor een remork te zorgen. :lol:

IMG-0129.jpg

Na zoveel tijd er eindelijk eens toe gekomen mijn mechanische kelderventilator te installeren.

Als je daar allemaal niks van afweet ben je toch verdomd lang bezig met opzoekwerk. 3 meter ventilatiebuis, buisventilator, muurankers, wat tape.

Ik denk dat ik wsl drie keer meer tijd gespendeerd heb met het allemaal uit te zoeken dan om het effectief te monteren. Da's denk ik het typische aan al die kleine werkjes die nog moeten gebeuren nadat je verbouwing 'afgerond' is. Tijdens een verbouwing kun je vijf wekenlang hersendood staan afbreken, muren schuren of vloeren leggen. Maar al die kleine taakjes achteraf zijn vaak veel opzoekwerk en gepruts.

Terug
Bovenaan