Je glimlach van vandaag

Italië is toch wel het enige land waar ze na vier (of meer) gangen het bord voor de "Primo piatto" komen brengen...

Kortom, in Italia si mangia bene!

Begint ge dan ook met de hoekjes?
Speciale strategie of training da je doet?
Er is niet echt tijd om naar de hoekjes te zitten zoeken, als je het echt goed wil doen moet een hele 500 stukjes puzzel gedraaid en gesorteerd zijn op < 3 min. En met de kanten beginnen is blijkbaar niet echt een winnende strategie.

Dat gezegd zijnde was onze training 4 puzzels doen in de week er voor :p

Je zit in het land van de blonde langbenige Agnetha's, bent terug vrijgezel na een lange relatie en Zarathustra gaat puzzelen. Wat een held :bow:
Beter nog ik ben 7-8 uur gereden naar de andere kant van het land samen met mijn ex, hebben dan een dik uur gepuzzeld en terug gereden :p

Ik zou normaal gezien maandag vliegen naar Rome voor een citytrip met ons moeder. Door de aangekondigde staking enkele weken geleden maar een extra heenvlucht geboekt op zondag. Daarnet bericht gekregen dat ik in aanmerking kom voor een annulatie en dus mijn geld terugkrijg voor de originele vlucht.
Ik heb wel nog een terugvlucht moeten boeken omdat ik enkel alles kon annuleren maar soit, het gaat me dus niet enorm veel extra kosten voor ginder een dagje langer rond te lopen en alles is geregeld geraakt zonder veel stress.

Wegen staking mogen we een ganse week thuiswerken. ZALIG want normaal moeten wij 2 dagen per week naar Brussel komen.

Terug
Bovenaan