Philharmoniker
Active member
Pro tip van de dag. Als man best uw kleine "eigen naam here" niet tussen broeks tiret steken. Valt tegen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pro tip van de dag. Als man best uw kleine "eigen naam here" niet tussen broeks tiret steken. Valt tegen.
![]()
Ik ben daar ook mee gestopt. Het is de dag van vandaag niet meer evident om iemand te vinden die ritssluitingen kan vervangen of herstellen.Pro tip van de dag. Als man best uw kleine "eigen naam here" niet tussen broeks tiret steken. Valt tegen.
![]()
38ste plaats in het Noors puzzelkampioenschap..
Vooral content dat we meegedaan hebben

Haha 1 uur 14 voor 500 stukjesEr stond op: van 3 tot 6 jaar en je was blij en fier dat je hem op 5 maand hebt kunnen leggen?
jk, proficiat met je deelname![]()
Maakt iedereen dan dezelfde puzzel? En liggen de stukjes voor iedereen in exact dezelfde volgorde om te starten?38ste plaats in het Noors puzzelkampioenschap..
Vooral content dat we meegedaan hebben
Iedereen zelfde ongeziene puzzel in een ondoorzichtige zak en wanneer de timer start doos uit de zak halen, openen, plastiek openen en gaan met de banaanMaakt iedereen dan dezelfde puzzel? En liggen de stukjes voor iedereen in exact dezelfde volgorde om te starten?

Begint ge dan ook met de hoekjes?Iedereen zelfde ongeziene puzzel in een ondoorzichtige zak en wanneer de timer start doos uit de zak halen, openen, plastiek openen en gaan met de banaan![]()
Er is niet echt tijd om naar de hoekjes te zitten zoeken, als je het echt goed wil doen moet een hele 500 stukjes puzzel gedraaid en gesorteerd zijn op < 3 min. En met de kanten beginnen is blijkbaar niet echt een winnende strategie.Begint ge dan ook met de hoekjes?
Speciale strategie of training da je doet?

Je zit in het land van de blonde langbenige Agnetha's, bent terug vrijgezel na een lange relatie en Zarathustra gaat puzzelen. Wat een heldIedereen zelfde ongeziene puzzel in een ondoorzichtige zak en wanneer de timer start doos uit de zak halen, openen, plastiek openen en gaan met de banaan![]()

Beter nog ik ben 7-8 uur gereden naar de andere kant van het land samen met mijn ex, hebben dan een dik uur gepuzzeld en terug geredenJe zit in het land van de blonde langbenige Agnetha's, bent terug vrijgezel na een lange relatie en Zarathustra gaat puzzelen. Wat een held![]()

Kerel is 218cm en weegt 160 kg. Allez, dat is allemaal in perspectief te plaatsen.The Dutch giant die praat over zijn 7000 calorien dieet met 500gram protein.
![]()
Die is ook veel op stap met Eddie Hall de laatste tijd.The Dutch giant die praat over zijn 7000 calorien dieet met 500gram protein.
![]()

S3 is niet slecht ma ook niet super.Kerel is 218cm en weegt 160 kg. Allez, dat is allemaal in perspectief te plaatsen.
Ik ben benieuwd naar zijn gevecht met Jack Reacher deze week.