Je glimlach van vandaag

Iets anders. Het feit dat je van uw balkon naar het kerkhof kunt zien, is dat niet een beetje een vreemde vibe?

Goh, ik ben da eigenlijk al een beetje vergeten om 't zo te zeggen.
De eerste paar keer da ge naar buiten kijkt valt da op maar erna vergeet ge da.
Hier is ook 't oude stuk (graven van voor jaren' 70) dus daar komt amper volk.

Zeg niet te gauw, het is weer een ...

ZHnwDoI.png

Reeds op voorhand sorry @BlackOccult @xAnyana @Mulan enz
En dan ook nog eens zo dom en inzichtloos dat ze gewoon op de rechterstrook rijdt. Echt wtf. Even op de rijstroken van een snelweg fietsen.

En dan ook nog eens zo dom en inzichtloos dat ze gewoon op de rechterstrook rijdt. Echt wtf. Even op de rijstroken van een snelweg fietsen.
Op de pechstrook liggen soms wat steentjes en daar zijn die spandexfietserkes allergisch voor.

Da's zo van
Met de doden niks dan rust.

I'll see myself out now.
Beter dan mijn buren althans.

By the way: Nee ge kunt geen tetjes zien op tiktok, dan bannen ze u. Ge kunt wel potentie selecteren, kijken of ze nen insta hebben en dan kont en tetjes zien op insta. Op Twitter mag alles.

Hersenloos, kansloos en iet of wa ferm lichaam vertaalt zich meestal in van die Instagram bikinifoto's van deze zomer met amper een stukske stof tussen de billen.

Die familie Ozcan in flikken BXL.
Voorbeeld van harde werkers die hun kinderen geweldig opvoeden. Prachtig om te zien 🙌

In Spanje bijvoorbeeld mag je als fietsers op expreswegen rijden (90km/uur), maar moet je op de rijbaan rijden, de pechstrook is daar verboden, zelfs voor fietsers.

COVID of niet, je dagen blijven hetzelfde.
Wel geen overdaad aan reizen dit jaar :(

Volgend jaar, genoeg kerosine verbruiken, dat de generaties na ons enkel nog ijsberen kunnen zien op het internet.

"Oh kijk dat beest moet vast heel lang geleden zijn uitgestorven."

Maar ik hoop dat al de vakantiefoto's van nu een mooie erfenis worden.

Laatst bewerkt:
Heb het deze voormiddag op TikTok es gezet. Niet dat ik daar echt fel actief op ben maar is wel viraal aan 't gaan precies.
Vlotjes richting de 100k aan 't gaan al :laugh:

Het is zo ver, die parking hier staat in de gazet :rofl:

Wel niet echt de beste compilatie die ze gepakt hebben mja :laugh:
Parking for life!

Terug
Bovenaan