Je glimlach van vandaag

Na zoveel tijd er eindelijk eens toe gekomen mijn mechanische kelderventilator te installeren.

Als je daar allemaal niks van afweet ben je toch verdomd lang bezig met opzoekwerk. 3 meter ventilatiebuis, buisventilator, muurankers, wat tape.

Ik denk dat ik wsl drie keer meer tijd gespendeerd heb met het allemaal uit te zoeken dan om het effectief te monteren. Da's denk ik het typische aan al die kleine werkjes die nog moeten gebeuren nadat je verbouwing 'afgerond' is. Tijdens een verbouwing kun je vijf wekenlang hersendood staan afbreken, muren schuren of vloeren leggen. Maar al die kleine taakjes achteraf zijn vaak veel opzoekwerk en gepruts.
Heel herkenbaar. Tijdens de verbouwingen deed ik 1001 klussen in enkele weken tijd. Nu duurt het maanden vooraleer er iets gedaan geraakt. De kinderen en het huishouden zijn prioriteit, eens dat gedaan is rest er nog weinig tijd om aan iets te beginnen. Tegen dat ik mijn materiaal uitgehaald heb, ik mag stoppen.

Mezelf Youtube Premium abo aangeschaft. Man kwas dieje reclame beu :unsure: En aangezien ik toch meer YT kijk dan wat er op tv komt.

4€ maandelijks abo vond ik de prijs wel waard, dan drink ik wel ene duvel minder in de maand -.-

Laatst bewerkt door een moderator:
Mezelf Youtube Premium abo aangeschaft. Man kwas dieje reclame beu :unsure: En aangezien ik toch meer YT kijk dan wat er op tv komt.

4€ maandelijks abo vond ik de prijs wel waard, dan drink ik wel ene duvel minder in de maand -.-
Hier had ik nog niet van gehoord.

Ik hoop dat ze snel hun Lite versie terug uitrollen.

Is dat legaal?

In firefox werken de addblockers voor youtube nog altijd perfect.
Chrome is tegenwoordig lastiger.
Ik heb ook geen reclame op youtube via firefox zonder premium abbo.(ublock origin extension)

Het is weer tijd om de shorten uit de kast te halen en de bijhorende jaarlijkse discussie in het werk & studiegedeelte of een short wel of niet op het werk moet kunnen :love:

Spoiler alert:
het antwoord is ja!

IMG-0157.jpg

Vanmorgen naar het werk vertrokken met 3 meetings op de planning... tegen 10u waren ze allemaal 'magisch' verdwenen. Telkens was er "plots iets tussen gekomen" voor één van de deelnemers :smurf: Zeg dan gewoon dat ge liever een terraske gaat doen :tongue:

Het is weer tijd om de shorten uit de kast te halen en de bijhorende jaarlijkse discussie in het werk & studiegedeelte of een short wel of niet op het werk moet kunnen :love:

Spoiler alert:
het antwoord is ja!
Ons mannen mogen zelfs geen T-shirts met korte mouwen dragen... :unsure:

Met de zoon ondertussen halo 2 spelen.. Nadat we halo 1 hebben uitgespeeld..
(mini eikeltje had het wel op legendary gezet 😭☠️👀)
Zalig. Was dat in 1 of 2 dat je op 't einde een rit van 2 km moeten doen om van een ontploffende schip te geraken? Iemand aan 't stuur van de Warthog en iemand aan de gun.

Terug
Bovenaan