Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is de titel van die reportage?Reportage over video games in België op VTM. Was er nu echt geen andere sectie op de map waar ze een screenrecording van konden maken.
![]()
Had het net eens bekeken op VTMgo (het was een stukje in het nieuws) maar het is echt 2x niets. Games is een grote industrie en wij hebben een goeie school, that's itWat is de titel van die reportage?
Ik ben wel eens benieuwd eigenlijk

Je kan toch naar BG uploaden?Godmiljaar, was een van de weinige goeie image hosting websites nog.
Ik heb geen zin om die MFA op te zetten. Ik heb het toen het pas werd geïntroduceerd ingeschakeld en ik werd er gek van. Ik moest mij continu opnieuw verifiëren. De ene dag op m’n gsm, de andere op m’n persoonlijke laptop, dan op m’n werklaptop en dan weer helemaal opnieuw. Zoveel gedoe is een afbeelding uploaden mij ook niet waard.
Per toestel ga je eens moeten inloggen, maar hij vraagt elke 30 dagen (dacht ik) om opnieuw in te loggen.Ik heb geen zin om die MFA op te zetten. Ik heb het toen het pas werd geïntroduceerd ingeschakeld en ik werd er gek van. Ik moest mij continu opnieuw verifiëren. De ene dag op m’n gsm, de andere op m’n persoonlijke laptop, dan op m’n werklaptop en dan weer helemaal opnieuw. Zoveel gedoe is een afbeelding uploaden mij ook niet waard.

Wij hebben net hetzelfde gehad met onze oprit. Ook al relatief droog en hard maar toch, ik kon er niet om lachen.Hiernet ne slimme koerier aan onze voordeur. We hebben nieuwe dallen gelegd met een dikke laag cement onder, duidelijk afgezet met wat hekkens. Hoor ik toch niet de bel afgaan. Ligt er net 48 uur, en zou in principe genoeg moeten zijn, ik vraag voor wa is't? Een pakje voor de overburen, die hadden gezegd dat we dat bij jullie mochten afbrengen (WTF) Voor zoietske komt die kerel toch bellen, er zaten nog spacers tussen, dus duidelijk net gezet.
2 kere nadenken is soms veel gevraagd. Ik heb hem wel effe kort zijn levieten gelezen, because i could...
Mais mr. Vous voyez bien que ça vient d'être cimenté ? Die kerel oh ow pardon...
Moest het gisteren geweest zijn zouden we er wel minder mee kunnen gelachen hebben, zit een laagje van 7 a 10 cm cement onder.
Dus de moraal van het verhaal, iemand zegt iets, dus moet je dat gewoon doen, lolz
Volgende BG BBQ wordt dus XXL.18 tuinstoelen gekregen wegens sterfgeval.
Nu heb ik er 35.
Straks kan ik nog het hele congress uitnodigen in mn tuin![]()
Das wel een heel lange hamburger ze![]()
En het was al een sausge party.
I’m not your friend, buddy!