Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez, het kan misschien niet op tegen een high-end Sennheiser of hifiman, maar voor zo weinig te kosten en zo flimsy eruit te zien. Genieten gewoon.
Dat is gewoon een basisrekenmachine met een knop die voorgeprogrammeerd is om # EUR x 40.3399 = # BEF te doen.in mijn oma haar huis een EURO CALCULATOR gevonden.
basicly een gewone rekenmachine, maar ook met een functie dat je gewoon een getal ingeeft, en dit automatisch weergeeft in Belgische frank. of omgekeerd natuurlijk.
zou zoiets nog iets waard zijn![]()
Alléé gij, dat meen je niet.Dat is gewoon een basisrekenmachine met een knop die voorgeprogrammeerd is om # EUR x 40.3399 = # BEF te doen.

Domme vraag => dom antwoord.Alléé gij, dat meen je niet.
En ik die dacht dat het een David Copperfield AI gegenereerd toestel from space was.... /sarcasm
Ik was al helemaal vergeten dat die dingen bestonden.in mijn oma haar huis een EURO CALCULATOR gevonden.
basicly een gewone rekenmachine, maar ook met een functie dat je gewoon een getal ingeeft, en dit automatisch weergeeft in Belgische frank. of omgekeerd natuurlijk.
zou zoiets nog iets waard zijn![]()
Kan verder gespecificeerd worden naar een zoon, zolang hij gezond blijft toch voorlopig alvast welAls alles goed verloopt loopt er binnen zeven en halve maand een kleine arevee rond. Vriendin blijkt zwanger.

dolkomisch hoor. werkelijk nog nooit dergelijke 'humor' gehoord.Artikel
De woordkeuze in het bovenstaande artikel is ook wel de moeite waard
Begint al in de titel: masturberende burgemeester trekt de aandacht in NL.
Om vervolgens verder te gaan: hij trekt vandaag naar de rechter om een boete aan te vechten.

Ik was toen nog geen 12 maar vond het wel een speciale periode. Vooral zo'n setje munten gaan halen bij de bank en vol bewondering uitpakken. Nieuw geld!Ik was al helemaal vergeten dat die dingen bestonden.

Waar is den tijd dat ik met een muntstuk van 50 Fr een hele doos vuurwerk kocht in de buurtwinkel van m'n dorp toen.Ik was toen nog geen 12 maar vond het wel een speciale periode. Vooral zo'n setje munten gaan halen bij de bank en vol bewondering uitpakken. Nieuw geld!
Waar is den tijd dat je met €50 op zak een hele avond kon uitgaan.Waar is den tijd dat ik met een muntstuk van 50 Fr een hele doos vuurwerk kocht in de buurtwinkel van m'n dorp toen.
1,24 EUR, voor een kleine vuurwerkbatterij...
Criminele inflatie.
En dat gewoon in de schappen tussen de boekjes, koekjes, Kinder chocolade en snoepgoed... Mochten ze dat de dag van vandaag proberen vliegen ze de gevangenis in.
Dat kan nog altijd hoor. In de meeste plaatsen kan je ondertussen gewoon met de kaart betalen é.Waar is den tijd dat je met €50 op zak een hele avond kon uitgaan.
Waar zeg ik dat je een bankkaart op zak hebt? WAAR?Dat kan nog altijd hoor. In de meeste plaatsen kan je ondertussen gewoon met de kaart betalen é.