Je glimlach van vandaag

glimlach van gisteren:
Ik was heel de dag alleen thuis met twee kinderen (4+1.5j). Meestal ervaar ik dat niet als een groot cadeau wegens de drukte en het feit dat je naast voor de kinderen zorgen niks gedaan krijgt. Maar zondag was het heerlijk. Alle kinderen van de andere gezinnen in onze cohousing waren volop in de tuin aan het spelen (en onze tuin is perfect afgesloten) dus ik kon gewoon een hele namiddag mij op het terras zetten terwijl de kinderen zichzelf bezighielden. Ik kreeg nog altijd niks gedaan, maar ik moest tenminste niet constant achter hen aan hollen terwijl ze het huis afbreken. En ik kon een hele namiddag koffietjes uittesten van onze nieuwe volautomaat.

Ouder koptelefoontje nog eens uit de kast gehaald om muziek te luisteren tijdens het wandelen. Meestal pak ik men draadloze doppen, maar khad gewoon zin om nog eens men muziek op een andere manier te horen omdat veel van die TWS earbuds uiteindelijk wel goed klinken, maar weinig "persoonlijkheid" hebben in hun tuning.

Koss KPH30i -> ongelooflijk hoe zo een cheap (ogend) koptelefoonke zo een geweldig strakke bass levert. :love: Allez, het kan misschien niet op tegen een high-end Sennheiser of hifiman, maar voor zo weinig te kosten en zo flimsy eruit te zien. Genieten gewoon.

in mijn oma haar huis een EURO CALCULATOR gevonden.

basicly een gewone rekenmachine, maar ook met een functie dat je gewoon een getal ingeeft, en dit automatisch weergeeft in Belgische frank. of omgekeerd natuurlijk.

zou zoiets nog iets waard zijn :baard:

basicly een gewone rekenmachine, maar ook met een functie dat je gewoon een getal ingeeft, en dit automatisch weergeeft in Belgische frank. of omgekeerd natuurlijk.

Dat is gewoon een basisrekenmachine met een knop die voorgeprogrammeerd is om # EUR x 40.3399 = # BEF te doen.

Ik was al helemaal vergeten dat die dingen bestonden.

Artikel

De woordkeuze in het bovenstaande artikel is ook wel de moeite waard :rofl:
Begint al in de titel: masturberende burgemeester trekt de aandacht in NL.

Om vervolgens verder te gaan: hij trekt vandaag naar de rechter om een boete aan te vechten.

Artikel

De woordkeuze in het bovenstaande artikel is ook wel de moeite waard :rofl:
Begint al in de titel: masturberende burgemeester trekt de aandacht in NL.

Om vervolgens verder te gaan: hij trekt vandaag naar de rechter om een boete aan te vechten.
dolkomisch hoor. werkelijk nog nooit dergelijke 'humor' gehoord. :s

Nieuwe stofzuiger die net is geleverd.
Onze draadloze van Hoover was maar waardeloos met hoe weinig zuigkracht die had zeker op tapijt. En dan de batterij die snel leeg is, uggh.
Nu terug eentje met kabel van Shark gekocht en amai stukken beter.

Blij worden van een stofzuiger. Ik ben oud :unsure:

Ik was toen nog geen 12 maar vond het wel een speciale periode. Vooral zo'n setje munten gaan halen bij de bank en vol bewondering uitpakken. Nieuw geld!
Waar is den tijd dat ik met een muntstuk van 50 Fr een hele doos vuurwerk kocht in de buurtwinkel van m'n dorp toen.

1,24 EUR, voor een kleine vuurwerkbatterij...
Criminele inflatie.

En dat gewoon in de schappen tussen de boekjes, koekjes, Kinder chocolade en snoepgoed... Mochten ze dat de dag van vandaag proberen vliegen ze de gevangenis in.

Waar is den tijd dat ik met een muntstuk van 50 Fr een hele doos vuurwerk kocht in de buurtwinkel van m'n dorp toen.

1,24 EUR, voor een kleine vuurwerkbatterij...
Criminele inflatie.

En dat gewoon in de schappen tussen de boekjes, koekjes, Kinder chocolade en snoepgoed... Mochten ze dat de dag van vandaag proberen vliegen ze de gevangenis in.
Waar is den tijd dat je met €50 op zak een hele avond kon uitgaan.

Terug
Bovenaan