Je glimlach van vandaag

Het helpt om mensen te leren kennen, zeker als je vaak samen werkt kan dat wel tof zijn.
Maar als het om meets met echte inhoud gaat, dan is het camera af en focus op inhoud van het onderwerp.
Toch te vaak te horen gekregen van 'manager types' dat ik mijn camera 'moet' aanzetten.
Goh, ik vind niet dat die camera de focus vermindert, dat zijn toch maar wat kleine portretjes ergens uiteindelijk. Moeten aanzetten is misschien ook geforceerd, en vaak waarschijnlijk uit angst voor mensen die gewoon iets anders doen, maar als iemand die tijdens COVID nog hoorcollege heeft gegeven aan een anonieme massa van icoontjes zonder camera heb ik ook liever dat die aanstaat.

Men kan de naam van het sub forum Politiek & Actualiteit beter veranderen naar Politiek, actualiteit & Trump.
Jonges toch hoeveel Trump splitsingen gaan daar nog gebeuren? 😂

De ochtend koffie schot is were gewaarborgd ,rest van de dag lust ik geen koffie ,of het zou een poester moeten zijn , ( code voor een koffie met een flinke scheut cognac .)
Of nu support koffie al dan niet beter smaakt ? , dat terzijde .

Daar kan ik al genieten vanaf mijn kindertijd: de eerste zonnige dag in de tuin. Dus oud of niet, dat zijn kleine gelukskes waar ik van kan blijven genieten.
Had deze morgen hetzelfde gevoel. Moest in de tuin een klein karweitje opknappen en gewoon even blijven staan in de zon om de eerste warmte op mijn gezicht en armen te voelen. Zalig. Herinner mij van vorig jaar ook hoe gelukkig ik er van werd, zal bij mij wel van oud te worden zijn 😛

Hiernet wat aan het volgen van Thomas Detry op de PGA tour (staat daar aan de leiding). From Belgium, the world diamond capital... :ROFLMAO:

En hij is ook ni van Antwerpen zelle

rWXH4YC.png

zaterdag een klasreünie gehad.
We hadden elkaar dus al 22 jaar niet meer gezien lol.
Was echt een gezellige avond.

En veel leuke anecdote's naar boven gekomen, waarvan ik toch veel niet meer wist.
(ik had blijkbaar een gsm nummer van klasgenoot doorgespeeld aan Paul Jambers, omdat die een interview wou met mensen die toen illegaal cd's kopiëerde.... Blijkt dat Paul Jambers effectief die klasgenoot heerft gevraagd voor een intervieuw, maar die durfde niet toehappen. 2 weken later is dat dan op TV geweest met een andere geïnterviewde persoon, en die heeft nadien , na die uitzending een zware PV en boete gekregen voor zijn illegaal handeltje )

Terug
Bovenaan