Je glimlach van vandaag

Ik heb dat aan mijn schouder gehad. Dat deed inderdaad even deugd, maar lang duurde dat effect toch niet (een paar uurtjes). Ik geloof dat het verder ook niets helpt aan de oorsprong van het probleem, louter een (heel) tijdelijke symptoombestrijding dus.
Uiteraard, dat dient dan ook niet om de oorsprong van het probleem aan te pakken hé. Het maakt de spieren los zodat stretchen en oefeningen op de correcte manier gedaan kunnen worden om het onderliggende probleem te verhelpen. Als je met verharde spieren diezelfde stretching en oefeningen zou doen duurt het een heel pak langer vooraleer die loskomen.

Dinsdag een sessie dry needling gehad. Ditmaal rond de elleboog. Vanavond terug.

Ik vind dat niet plezant en deze keer was het heel pijnlijk. Maar achteraf kan dat zooooooooo'n deugd doen hé.
Ergste vind ik in je bovenbeen, richting de knie, da's echt zeer onaangenaam.

Only in Gent bende arty-farty pipo's :laugh: :laugh:
Ja, Jan Hoet junior met zijn speciaal artyfartybrilleke is den dader.

a5aa44af-358b-4d56-a9b1-3e24f7b1491b.png

de wetenschap dat onze federale onderhandelaars nog, zoals op 't scholeke, hun eigen laten herkennen met "zet uw partij-logo'ke ne keer op de helft van een A4'ke, plooit dat in de lengte dubbel, en zet dat zo op tafel"

(en dat ze bij Les Engagés blijkbaar niet geengageerd genoeg zijn om dat van de grond te rapen als ze 't laten vallen hebben)

a5aa44af-358b-4d56-a9b1-3e24f7b1491b.png

de wetenschap dat onze federale onderhandelaars nog, zoals op 't scholeke, hun eigen laten herkennen met "zet uw partij-logo'ke ne keer op de helft van een A4'ke, plooit dat in de lengte dubbel, en zet dat zo op tafel"

(en dat ze bij Les Engagés blijkbaar niet geengageerd genoeg zijn om dat van de grond te rapen als ze 't laten vallen hebben)
Héhé, wij veranderden altijd onze naam als er een stagair kwam. Koenraad, Adolphus en Fabrizio waren dan steevast paraat.

Hoe ze dat fysiek en mentaal deden is me ook wel een raadsel, want de vermoeidheid geraakt er vroeg of laat toch in? En dan nog eens geconcentreerd en aandachtig je land verder in elkaar steken ...

Ik heb al heel de morgen mijn plezier om te kunnen bedenken wat er zich afgespeeld heeft de moment dat De Wever bij de koning in het paleis gisterenavond laat binnenvalt.
Ik zie de fluppe al zitten in zijn salon: peignoir aan, in zijn zetel voor de haard, sigaar in de ene hand, whisky in de andere. En dan: ja Bart, je komt eigenlijk ongelegen he. Vrijdagavond , 22u, dat is toch geen moment meer om op bezoek te komen. Kon dat nu echt geen dagje langer meer wachten? 1 dag meer of minder, daar komt het nu toch niet meer op aan?

En dan Mathilde die in haar jartellen naar beneden komt: Filip, ik ben wel aan het wachten he. :rofl:

Héhé, wij veranderden altijd onze naam als er een stagair kwam. Koenraad, Adolphus en Fabrizio waren dan steevast paraat.

Hoe ze dat fysiek en mentaal deden is me ook wel een raadsel, want de vermoeidheid geraakt er vroeg of laat toch in? En dan nog eens geconcentreerd en aandachtig je land verder in elkaar steken ...

Mijn klas tijdens mijn examenles in de lerarenopleiding had dat ook gedaan. En ze gaven dan hun kaartjes constant door.
Ik heb mij dat gewoon niet aangetrokken. Wel even les stil gelegd en gezegd dat ik hen ging aanspreken met wat op hun kaartje stond en ik dus wel verwachtte dat ze zelf wisten wie ze waren, ook als dat net veranderd was.
Toegevoegd dat de heren piemel en zure mossel zich misschien moesten afvragen of dat echt was hoe ze wilden heten, maar dat ik hun beslissing zou respecteren.

Ik was al blij dat ze niet deden wat wij vroeger deden. Onze naam bij kaartjes bij stagairs was standaard Kim, heel de klas.

Ik heb al heel de morgen mijn plezier om te kunnen bedenken wat er zich afgespeeld heeft de moment dat De Wever bij de koning in het paleis gisterenavond laat binnenvalt.
Ik zie de fluppe al zitten in zijn salon: peignoir aan, in zijn zetel voor de haard, sigaar in de ene hand, whisky in de andere. En dan: ja Bart, je komt eigenlijk ongelegen he. Vrijdagavond , 22u, dat is toch geen moment meer om op bezoek te komen. Kon dat nu echt geen dagje langer meer wachten? 1 dag meer of minder, daar komt het nu toch niet meer op aan?

En dan Mathilde die in haar jartellen naar beneden komt: Filip, ik ben wel aan het wachten he. :rofl:
Mijn verbeelding kon mee tot aan Mathilde in jaretellen.

Terug
Bovenaan