Je glimlach van vandaag

Vanavond een ex collega van mijn vrouw die langs kwam om bij te praten. Die zat dus heel de tijd de neuten en te zagen over relaties enz. Ik zat aan de livingtafel nog wat te werken op de pc dus met een half oor aan het meeluisteren en nu en dan eens wat mompelen in mijn eigen. Zegt die opeens dat alle venten hetzelfde zijn. Ik natuurlijk direct terug wat mompelen maar kennelijk juist te luid zodat ze het begreep . Ik zeg dus dat het dan ook niet de bedoeling is dat ze ze allemaal probeert. Ik zie in mijn ooghoek dat mijn vrouw haar moet wegdraaien en eigenlijk gewoon in de slappe lach schiet. Natuurlijk mijn vrouw "boos" op mij. Blijkt dus dat het effectief wel ene is die de ene achter de vent verslijt.

Hier is dat zelfs zonder getrouwd te zijn :cry: :headshake::unsure:
Screenshot-20250127-132113-com-facebook-katana-Fb-Main-Tab-Activity.jpg

Nieuwe arbeidsovereenkomst getekend vandaag :D Mijn glimlach zal vrijdagavond nog 10 x groter zijn als ik die deur kan dicht slaan die ik nooit had mogen opentrekken. Zoveel negatieve signalen op voorhand en toch mijn krabbel gezet ... achteraf bekeken onbegrijpelijk maar dat is met veel zaken zo in het leven. Gelukkig zeer snel de knop omgedraaid, mij niets aangetrokken van wat anderen ook mogen denken en dus iets anders gezocht waar het gevoel (en het loon) beter zit voor minder verantwoordelijkheid, minder uren en een dag minder werken per week :cheer:.

Terug
Bovenaan