Taylor Swift kan mij krijgen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kind maakt in mijn ogen absolute schijtmuziek, dus een grote fan ben ik zeer zeker niet. Dat gezegd zijnde snap ik niet dat je die zit uit te maken voor bitch. Misschien dat 'being a decent person' - wat ze keer op keer bewijst - je onder de MAGAs een bitch maakt, die memo heb ik gemist.![]()
Taylor Swift became the meme after getting booed at the Super Bowl
what goes around, comes around![]()
Exact.Oldskooler haalt hier wel een valide punt aan.
Als we denken dat we het goed hebben gedaan in het leven zullen we naar zo een reünie gaan, maar als er “nog wat werk aan de winkel is”, zullen we wellicht skippen en hopen dat we over 10j verder zullen staan in het leven.
dat was op de dag van inauguratie, waar een bisschop de nieuwe president aanspoorde tot empathie en medeleven, en dat ze uit MAGA-hoek vroegen om haar deportatie.Dat kind maakt in mijn ogen absolute schijtmuziek, dus een grote fan ben ik zeer zeker niet. Dat gezegd zijnde snap ik niet dat je die zit uit te maken voor bitch. Misschien dat 'being a decent person' - wat ze keer op keer bewijst - je onder de MAGAs een bitch maakt, die memo heb ik gemist.

Dat laatste is inderdaad wel markant. Op je middelbaar zit je in een vrij besloten wereldje. In normale omstandigheden kan je dat zorgeloos noemen - enkele uitzonderingen daar gelaten. Maar twintig jaar verderspoelen doet veel met een mens. Zoals eerder aangegeven: sommige mensen veranderen geen haar, anderen zijn enorm gegroeid. En toch is het uitwisselen van die anecdotes een soort middel om de tijd toch even te doen stoppen en terug te blikken naar die vroege jaren. Ik blik daar af en toe met nostalgie naar terug.Viel op zich wel mee.
2 van de klas werken blijkbaar wel voor magistraten bij Justitie, maar moeten respectievelijk naar gent en brussel elke dag....
dan nog 1e bij een grote winkelketen, maar elke zaterdag werken,
dan 1e bij de politie, dan 1e bij een drukkerij waar hij kon blijven na zijn school stage, dan nog 1e bij een dienstencheques firma, 1e werkloos, en 1e volledig op ziekte uitkering na een hersenverlamming.
Dan nog een werfleider die elke dag van 6 tot 18 u weg van huis is...
Nee, ik heb niet het gevoel dat ik ook maar op 1e moet jaloers zijn.
Waar ik wel blij mee ben, is de ontzettende volwassenheid en openlijkheid dat het er aan toe ging. Vroeger werd er toch vaak eens geplaagd en gepest links en rechts, nu gelukkig niets van dat meer te merken. Zelfs degene die het vroeger niet zo goed met elkaar konden vinden, waren nu allemaal goedlachs en erg aangenaam met elkaar. Echt niemand voelde zich minder, en niemand wou precies als eerste naar huis.
Letterlijk elk element uit die video is herkenbaar en accuraat.Goeie uitleg over scrum.
"We could play with T shirt sizes, but that would be too easy"

Als ze van haar stoel schuift ook niet.Als m'n schoonmoeder vanavond een knipoogje in mijn richting gooit zal de verpakking niet incognito geweest zijn.![]()
Worst case scenario staat ze daar in haar peignoir en vraagt ze 'moet je dat niet eerst eens testen?' terwijl ze haar peignoir op de grond laat vallen.Als ze van haar stoel schuift ook niet.
Zeggen ze niet dat je naar de schoonmoeder moet kijken om te zien hoe uw vrouw/vriendin er later gaat uitzien?Worst case scenario staat ze daar in haar peignoir en vraagt ze 'moet je dat niet eerst eens testen?' terwijl ze haar peignoir op de grond laat vallen.
En geloof me, dat wil ik in geen honderd jaar zien.

Begint er niet aan hé. Ik ben all-in gegaan voor de uitzondering op die regel.Zeggen ze niet dat je naar de schoonmoeder moet kijken om te zien hoe uw vrouw/vriendin er later gaat uitzien?![]()
Zegt de man die de foto's van de buurman zijn pik op tiny pic post

Paint me like one of your French girls.Worst case scenario staat ze daar in haar peignoir en vraagt ze 'moet je dat niet eerst eens testen?' terwijl ze haar peignoir op de grond laat vallen.
En geloof me, dat wil ik in geen honderd jaar zien.