Je glimlach van vandaag

Nieuwe arbeidsovereenkomst getekend vandaag :D Mijn glimlach zal vrijdagavond nog 10 x groter zijn als ik die deur kan dicht slaan die ik nooit had mogen opentrekken. Zoveel negatieve signalen op voorhand en toch mijn krabbel gezet ... achteraf bekeken onbegrijpelijk maar dat is met veel zaken zo in het leven. Gelukkig zeer snel de knop omgedraaid, mij niets aangetrokken van wat anderen ook mogen denken en dus iets anders gezocht waar het gevoel (en het loon) beter zit voor minder verantwoordelijkheid, minder uren en een dag minder werken per week :cheer:.
Ambtenaar geworden?

Tijdens de lunch met collega's ging het over onze meest genante momenten.

Collega vertelde over hun eerste bezoek aan de gynaecoloog voor hun eerste kindje.

"Mevrouw, U kunt zich hierachter vrijwaren van kledij" (daar staat zo'n paravan/screen).

Komt ze vanachter die screen en zegt de gynaecoloog: "Maar mevrouw toch, uw bovenkledij moogt u aanhouden.'

Stond zijn vrouw daar wel niet poedelnaakt met rode kaken, "Ahja, oei..."!

Man, de eerste tien minuten hebben we niet meer kunnen verder eten...

Collega vertelde over hun eerste bezoek aan de gynaecoloog voor hun eerste kindje.

"Mevrouw, U kunt zich hierachter vrijwaren van kledij" (daar staat zo'n paravan/screen).

Komt ze vanachter die screen en zegt de gynaecoloog: "Maar mevrouw toch, uw bovenkledij moogt u aanhouden.'

hij had toch wel foto's bij om het verhaal te verduidelijken

472789659_482388327988752_7683988088149110704_n.jpg

Ik ben dat ook nog tegengekomen. Ik kwam binnen met sjaal, muts en winterjas. Zegt de assistente: 'doe maar alles af meneer'.

Sindsdien ga ik naar een andere tandarts.

Daarnet bij Mortal Kombat op Steam deze aankondiging zien staan:

Biden, Poetin, Jinping, Kim Jong-un, Trump, Johnson, Macron, Trudeau , Kishida, Scholz, Merkel, Moon, Modi, Morrison en nog veel meer. Er is ook een speciaal personage genaamd "The People", dat volkssoevereiniteit vertegenwoordigt. Selecteer je favoriete president of blaas stoom af door degenen die je het minst leuk vindt te verslaan.

:rofl:
wat gaan ze nog allemaal uitvinden...

Alle spellen > Actie Spellen > Presidents Fight

Communityhub
Presidents Fight

Ianthe Tavernier en Joren Dumont vertellen over plotse zwangerschap: “Het was even slikken, maar o zo welkom”

Ik dacht dat je zo niet zwanger kon geraken?

Ianthe Tavernier en Joren Dumont vertellen over plotse zwangerschap: “Het was even slikken, maar o zo welkom”

Ik dacht dat je zo niet zwanger kon geraken?
https://abcnews.go.com/Health/Welln...nant-sperm-survival-oral-sex/story?id=9732562

Dinsdag een sessie dry needling gehad. Ditmaal rond de elleboog. Vanavond terug.

Ik vind dat niet plezant en deze keer was het heel pijnlijk. Maar achteraf kan dat zooooooooo'n deugd doen hé.

Dinsdag een sessie dry needling gehad. Ditmaal rond de elleboog. Vanavond terug.

Ik vind dat niet plezant en deze keer was het heel pijnlijk. Maar achteraf kan dat zooooooooo'n deugd doen hé.
Ik heb dat aan mijn schouder gehad. Dat deed inderdaad even deugd, maar lang duurde dat effect toch niet (een paar uurtjes). Ik geloof dat het verder ook niets helpt aan de oorsprong van het probleem, louter een (heel) tijdelijke symptoombestrijding dus.

Terug
Bovenaan