Je glimlach van vandaag

Gevaarlijke en spekgladde wegen in de ochtendspits! Hier ligt werkelijk geen vlok in de buurt. Humor!

LIVEBlog over de sneeuw van HLN heeft geen updates meer sinds 21h37... Hoe zou dat komen 🤣

Laatst bewerkt:
In de Zuiderkempen lag er toch wat, maar de baan was goed open en vlot tot op de parking van't station geraakt. Daar lag het minder open, dus hopelijk alles weg tegen dat ik straks moet vertrekken.🤞

Vorige maand mijn eerste examen gedaan in afstandsonderwijs Bachelor toegepaste informatica. Was Problem Solving deel 1, eigenlijk Wiskunde op't niveau van 5e & 6e middelbaar We-Wi (volgens de docent). Heb zelf altijd Moderne Talen gedaan en dan ook al 20 jaar geleden, dus was wel stressen en veel zweten.
Examen op afstand ging dan ook nogal stroef, tijdelijke account werkte niet en de VDI was super traag, etc, maar bon. Na 4 weken wachten eindelijk punten gekregen en zowaar een A, had ik helemaal niet verwacht. Ben er heel blij mee want dit was toch een van de vakken die ik op voorhand (in de eerste 2 jaren) aangestipt had als potentieel struikelblok.

Net mijn auto terug gaan ophalen na een herstelling. Hij was binnen sinds eind augustus 😅
"Het duurde even voor de stukken geleverd werden" No shit Sherlock :ROFLMAO:

Soit, daarnet wel het gevoel dat ik met een nieuwe auto reed dus dat was wel tof.

:lol:

m3md3ci5ifsb1.jpg

Applied so hard and got so far, but in the end, I wasn't even hired!

:lol:

Alé weeral een nieuwe term uitgevonden precies, al langer bekend hier onder de term 'couperen' (naar analogie van het couperen van een deck of cards). Alleen gebeurt da hier met een colake ipv een glas water. Zulke noobs toch op HLN :ROFLMAO:

Alé weeral een nieuwe term uitgevonden precies, al langer bekend hier onder de term 'couperen' (naar analogie van het couperen van een deck of cards). Alleen gebeurt da hier met een colake ipv een glas water. Zulke noobs toch op HLN :ROFLMAO:
Ik vond die redenering wel vreemd:
Wie dus een tiental glazen alcohol direct na elkaar drinkt, heeft dus evenveel alcoholeenheden binnen als iemand die tien glazen alcohol drinkt met telkens een glas water tussen.
Iemand die dat toepast gaat tussendoor toch non-alcoholische dranken drinken in plaats van de alcholische dranken en niet bovenop die 10 pinten? Dan sta je gewoon de hele avond in het piscijn.

Ik vond die redenering wel vreemd:

Iemand die dat toepast gaat tussendoor toch non-alcoholische dranken drinken in plaats van de alcholische dranken en niet bovenop die 10 pinten? Dan sta je gewoon de hele avond in het piscijn.

Als je in het piscijn staat heb je iets teveel op imho.

Gisteren uit geweest met die van mij en ne kleine groep.

Mijne kameraad had rozen gekocht van den Indiër die altijd rondkomt om dan aan zijn vriendin te geven.
Die legt die op de toog en we dansen verder.
Ik was iets later ff aan t babbelen met mijne kameraad en stond ne meter verder van mijn vriendin en haar vriendin.

Pakt er ne random gast die rozen van mijne kameraad van de toog en wil die aan mn vriendin geven om ze te versieren terwijl em deed alsof hij die net gekocht had voor haar.

Nice try bro :rofl:

Terug
Bovenaan