Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog meer HLN artikels kunnen lezen zou een ergernis van de dag moeten zijnEr lijkt een bug te zijn in de hln app op android. Iedereen kan nu hln plus artikels lezen zonder abonnement. Je hoeft zelfs niet ingelogd te zijn
.Eindelijk een antwoord op al die "je weet nooit wat er toen gebeurde..."-clickbait artikelsEr lijkt een bug te zijn in de hln app op android. Iedereen kan nu hln plus artikels lezen zonder abonnement. Je hoeft zelfs niet ingelogd te zijn

Ik zou anders toch graag willen weten welke garnaalkroketten aan zee een 10/10 kregen van Luc Bellings en welk kant-en-klaar stoofvlees een 0/10 kreeg!Eindelijk een antwoord op al die "je weet nooit wat er toen gebeurde..."-clickbait artikels![]()
Eindelijk kunnen we aan de slag met het advies van de experts in eender welk onderwerp!Eindelijk een antwoord op al die "je weet nooit wat er toen gebeurde..."-clickbait artikels![]()
Madam wou een KitchenAid dus we hebben nu een kitchenAid gekocht.
Op voorwaarde dat ze veel koeken mag bakken om het te verantwoorden.![]()
).Er is een nieuw voorstel in de maak.Moest vandaag opeens random aan de voorgestelde tiers denken en kreeg toch een glimlach.
![]()
Steun BeyondGaming en word Supporter, Premium of Exclusive Member
We hebben de afgelopen weken en maanden heel veel vragen gekregen van members die blijvende of eenmalige steun wilden bieden aan BeyondGaming toen we de crowdfunding hadden stopgezet. Het heeft wat tijd in beslag genomen om voor een gepaste oplossing te zorgen, want we wilden het niet...www.beyondgaming.be
@Booka Zou zoiets ooit nog komen in de toekomst of is dit voorstel dood en begraven?

JahOnnozele mensen.

Als je zoiets koopt, dan neem je toch wel op zn minst iemand mee om die eens grondig te inspecteren zeker. Iemand met grondige kennis..Jah
“We hebben de particuliere verkoper vertrouwd, maar we hebben geen verstand van mechanica”, aldus het koppel.
.Ook geen verstand van mensen :vJah
“We hebben de particuliere verkoper vertrouwd, maar we hebben geen verstand van mechanica”, aldus het koppel.
Waze in Android Auto modus (dus op het scherm van auto) die EINDELIJK toont dat je IN een trajectcontrole rijdt en hoelang die nog duurt.

Dat zo'n mensen kinderen (mogen) hebben is dan weer mijn ergernis van de dag. Dat en heit feit dat ik zo stoem geweest ben om toch weer een HLN artikel te bekijken, ik was nu zo goed aan het afkicken.![]()
Gezin verkoopt huis voor droomreis, maar omgebouwde bus valt na 4 uur stil en houdt hen al 5 maanden ‘gegijzeld’
Ze verkochten hun huis, ruilden zekerheid in voor avontuur en droomden van een roadtrip door Europa. Maar wat een prachtreis moest worden voor het Franse koppel Cécile en Mathieu en hun twee kinderen, veranderde al na vier uur in een fiasco. Hun bus, letterlijk de motor van hun reisplannen...www.hln.be
Onnozele mensen.
Een bus van bijna 50 jaar oud inruilen voor uw huis, en verwachten dat die gans Europa aan kan.
Jaja en nu weer het vangnet van crowdfunding om hun avontuurtjes te bekostigen.
Van mij krijgen ze geen rotte cent.
Dat helaas niet. Maar ben al blij dat ik tenminste weet dat ik een trajectcontrole zit... Anders wast enkel een melding als die begon en klaar was. Hoe vaak ik niet gevloekt heb...Neeeeeeeeee?
En hoeveel je gemiddelde is?
Dat helaas niet. Maar ben al blij dat ik tenminste weet dat ik een trajectcontrole zit... Anders wast enkel een melding als die begon en klaar was. Hoe vaak ik niet gevloekt heb...