Je glimlach van vandaag

Er lijkt een bug te zijn in de hln app op android. Iedereen kan nu hln plus artikels lezen zonder abonnement. Je hoeft zelfs niet ingelogd te zijn

Moest vandaag opeens random aan de voorgestelde tiers denken en kreeg toch een glimlach.

@Booka Zou zoiets ooit nog komen in de toekomst of is dit voorstel dood en begraven?

Ik krijg de KitchenAid van mijn ouders cadeau omdat mijn moeder een nieuwe (van een ander merk) heeft gewonnen via een actie van Libelle.

Madam wou een KitchenAid dus we hebben nu een kitchenAid gekocht.
Op voorwaarde dat ze veel koeken mag bakken om het te verantwoorden. 🍪

Je hebt de onderhandeling verkeerd gevoerd.

Daar had moeten staan : Op voorwaarde dat ze veel koeken MOET bakken om het te verantwoorden.
Al had je beter ook een minimum aantal vermeld (5 voor u per dag of zo :p).

Moest vandaag opeens random aan de voorgestelde tiers denken en kreeg toch een glimlach.

@Booka Zou zoiets ooit nog komen in de toekomst of is dit voorstel dood en begraven?
Er is een nieuw voorstel in de maak.
Wel slechts 1 "tier", zonder veel perks, met de nadruk om het ondersteunen van de website en zijn vrijwilligers.

Keep you updated :)

Onnozele mensen.
Een bus van bijna 50 jaar oud inruilen voor uw huis, en verwachten dat die gans Europa aan kan.

Jaja en nu weer het vangnet van crowdfunding om hun avontuurtjes te bekostigen.

Van mij krijgen ze geen rotte cent.

Jah 🤦‍♂️
“We hebben de particuliere verkoper vertrouwd, maar we hebben geen verstand van mechanica”, aldus het koppel.
Als je zoiets koopt, dan neem je toch wel op zn minst iemand mee om die eens grondig te inspecteren zeker. Iemand met grondige kennis..

Allemaal niet gebeurd natuurlijk.
En dan nog... 47 jaar oud. Op de fotos alleen al ziet het er een enorm brak ding uit.

Jaja de DVD van into the wild, die zullen ze wel grondig hebben bekeken en afgespeeld denk ik 😄.
En nu is het into the shit.

Waze in Android Auto modus (dus op het scherm van auto) die EINDELIJK toont dat je IN een trajectcontrole rijdt en hoelang die nog duurt.

Mijn oudste die in het passeren even een Mercedes bestuurder die zich geparkeerd had over 2 parkeerplaatsen ging duidelijk maken wat hij ervan vond aan de hand van de Mercedes reklame: meestal ga je voor vijf sterren, maar deze Mercedes gaat duidelijk voor 1 ster. Die ster krijgt hij niet zomaar, maar enkel en alleen voor zijn slechte parkeerkwaliteiten 🤣🤣🤣

Onnozele mensen.
Een bus van bijna 50 jaar oud inruilen voor uw huis, en verwachten dat die gans Europa aan kan.

Jaja en nu weer het vangnet van crowdfunding om hun avontuurtjes te bekostigen.

Van mij krijgen ze geen rotte cent.
Dat zo'n mensen kinderen (mogen) hebben is dan weer mijn ergernis van de dag. Dat en heit feit dat ik zo stoem geweest ben om toch weer een HLN artikel te bekijken, ik was nu zo goed aan het afkicken.

Terug
Bovenaan