Silence
Well-known member
"Underinvloed"Ja Tommeke, beter een paar cervezas minder besteld eh
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Underinvloed"Ja Tommeke, beter een paar cervezas minder besteld eh
aan de zinsbouw te zien ben je inderdaad nog niet 100%Eigenlijk een totaal zot weekend gehad.
Hadden zaterdag en zondag geblokkeerd voor weekend geen klanten te hebben maa report van Pre Christmas party te doen met vrienden. Maar er gaat een bug rond op school en net al de kinderen ziek buiten de onze.
Maar we hadden ervoor ook een klant uit ZA waar het goed meeklikte de laatste dagen en hij en zijn vriendin moesten dus uitchecken op zaterdag maar uiteindelijk zitten mee chillen met hem. En drinken en net kwam er veel olifanten aan het zwembad drinken terwijl wij drinken in het zwembad. Vraagt zijn vrouw zijn gsm te smijten en whatsapp call hij een springbok gast die goeie vriend van hem is. Dat weekend is uiteindelijk uitgedraaid dat we zaterdagavond hij en mezelf in zijn vliegtuig zijn gesprongen en 3 springbokken hebben opgehaald en tot maandagnacht hebben gefeest. Het is nu dinsdag? en ben nog altijd niet 100% cva.
Maar wat een fucking spontaan cool weekend. En zijn dan nog eens 3 echte sterren ook. Part of the bombsquat.

Ik zou er ook eentje moeten hebben, toevallig geen link?een stopcontact met afstandsbediening gekocht om mijn kerstverlichting buiten mee te kunnen aanzetten.
En ben zo blij als ne kleine van 6 die een cadeauke gekregen heeft
i'm getting old.

Ik zou er ook eentje moeten hebben, toevallig geen link?![]()
Marcheren super, stopcontact zit in mijn waterdichte electriciteitskast in de poolhouse vanwaar de verdeeldoos naar de kerstlichten vertrekt. En ik kan vanuit mijn keuken vanachter dubbel glas op 20 meter afstand de lichten aansteken. Goeie ontvangst!Nee pas eigenlijk terug nu 100% die mannen zijn gewoon beesten. Ik ben 1m88 en 90kg 1 is quasi mijn grote en 110kg. Andere boven al de 2m en quasi al 130kg en al spieren. Dat is gewoon niet fairaan de zinsbouw te zien ben je inderdaad nog niet 100%![]()

Nu valt mijn frank, niet het dier: springbok maar de ploeg rugbyspelersNee pas eigenlijk terug nu 100% die mannen zijn gewoon beesten. Ik ben 1m88 en 90kg 1 is quasi mijn grote en 110kg. Andere boven al de 2m en quasi al 130kg en al spieren. Dat is gewoon niet fair![]()

Deze klassieker.