Je glimlach van vandaag

Eigenlijk een totaal zot weekend gehad.

Hadden zaterdag en zondag geblokkeerd voor weekend geen klanten te hebben maa report van Pre Christmas party te doen met vrienden. Maar er gaat een bug rond op school en net al de kinderen ziek buiten de onze.

Maar we hadden ervoor ook een klant uit ZA waar het goed meeklikte de laatste dagen en hij en zijn vriendin moesten dus uitchecken op zaterdag maar uiteindelijk zitten mee chillen met hem. En drinken en net kwam er veel olifanten aan het zwembad drinken terwijl wij drinken in het zwembad. Vraagt zijn vrouw zijn gsm te smijten en whatsapp call hij een springbok gast die goeie vriend van hem is. Dat weekend is uiteindelijk uitgedraaid dat we zaterdagavond hij en mezelf in zijn vliegtuig zijn gesprongen en 3 springbokken hebben opgehaald en tot maandagnacht hebben gefeest. Het is nu dinsdag? en ben nog altijd niet 100% cva.

Maar wat een fucking spontaan cool weekend. En zijn dan nog eens 3 echte sterren ook. Part of the bombsquat.

Eigenlijk een totaal zot weekend gehad.

Hadden zaterdag en zondag geblokkeerd voor weekend geen klanten te hebben maa report van Pre Christmas party te doen met vrienden. Maar er gaat een bug rond op school en net al de kinderen ziek buiten de onze.

Maar we hadden ervoor ook een klant uit ZA waar het goed meeklikte de laatste dagen en hij en zijn vriendin moesten dus uitchecken op zaterdag maar uiteindelijk zitten mee chillen met hem. En drinken en net kwam er veel olifanten aan het zwembad drinken terwijl wij drinken in het zwembad. Vraagt zijn vrouw zijn gsm te smijten en whatsapp call hij een springbok gast die goeie vriend van hem is. Dat weekend is uiteindelijk uitgedraaid dat we zaterdagavond hij en mezelf in zijn vliegtuig zijn gesprongen en 3 springbokken hebben opgehaald en tot maandagnacht hebben gefeest. Het is nu dinsdag? en ben nog altijd niet 100% cva.

Maar wat een fucking spontaan cool weekend. En zijn dan nog eens 3 echte sterren ook. Part of the bombsquat.
aan de zinsbouw te zien ben je inderdaad nog niet 100% :scream:

465472460-9062535000446708-5240539443354202564-n.png

Net voor het eerst in lang nog is klassieke tv aan het zien
Kerstreclame 😍

Dat nostalgisch gevoel dat dit opwekt.

(Nadeel, realisatie dat kerst zoveel meer magie had vroeger toen je klein was...)

Momenteel in Thailand in dit resort :

Zijn hier de enige gast op het moment en denk niet dat hier ooit zomaar ne toerist is terecht gekomen want moet me hier volledig in het Thais behelpen.

Wat een zalige rust en dat voor 150 euro voor drie dagen.
Ze hebben hier fietsjes waarmee ge rond het domein kunt.
Waren we de eerste dag naar de 7-11 gefietst, een 1.5km ofzo van hier.
Lopen we daar rond en hoor ik ineens dat meisje van de balie "Hello!".

Ze stond er van versteld dat we met de fiets tot daar waren gegaan, dat was veel te ver!
Laat die fietsen maar staan ik rijd jullie wel terug. En zo brengt ze ons nu dus iedere keer met de auto of brommer naar de 7-11 want godbetert 1.5km de mensen laten fietsen dat doen we niet 😬

een stopcontact met afstandsbediening gekocht om mijn kerstverlichting buiten mee te kunnen aanzetten.

En ben zo blij als ne kleine van 6 die een cadeauke gekregen heeft :lol:

i'm getting old.

Ik zou er ook eentje moeten hebben, toevallig geen link? :)

toevallig wel :D Marcheren super, stopcontact zit in mijn waterdichte electriciteitskast in de poolhouse vanwaar de verdeeldoos naar de kerstlichten vertrekt. En ik kan vanuit mijn keuken vanachter dubbel glas op 20 meter afstand de lichten aansteken. Goeie ontvangst!

Maandag een all nighter getrokken omdat ik niet kon slapen.
Gisteren zo'n goeie 4uur kunnen sporten/drillen en een vrije (betaalde) nachtshift.
Laatste dagen wat ziek geweest en laatste nacht zo'n 10uur geslapen.

Nu serietje op en wat nutrients naar binnen werken en vanavond nog eens gaan sporten en dan een nachtshiftje meepikken.

Interim werk, pro & cons.

Die CEO van United healthcare dat is gemold in NYC en het algemene gevoel op het web is "goed zo". Ja jongens, ik de k da'k de kerstboom vanavond al eens ga uitpakken.

Terug
Bovenaan