Je glimlach van vandaag

Klopt niet helemaal. De korpschef moet daar toestemming voor geven en dan gaat het over maximum 1 uur per week. En met een (dacht ik) maximum van 40u per jaar.
Goed mogelijk. En logisch dat het met bepaalde regels gepaard gaat. Maar ga eens 2 keer per week een half uur joggen en je conditie zal er merkbaar vooruit van gaan hoor. Je hoeft niet te wachten tot je pensioen daarvoor.

N

Dat ontkent toch niemand? Ik wilde gewoon duiding geven bij je uitspraak. Want je doet het klinken alsof je bij de politie zoveel kan sporten als je wil én betaald worden.
"voor een stukje sporten tijdens de werkuren" is "zoveel als je wil" volgens jouw interpretatie? Dan denk ik niet dat mijn uitspraak veel duiding nodig heeft maar dat je vooral zelf even de context uit het oog verliest.

Het is ook totaal geen waardeoordeel. Het is enkel licht ironisch dat iemand die een uur per week betaald kan sporten zou wachten tot zijn pensioen om dan aan zijn conditie te willen gaan werken. Dat mag toch een glimlach opwekken.

't is een wijkagent van een relatief kleine gemeente. de fysieke vereisten zijn net wat minder als bij een interventie-agent in Brussel, bvb.

Klopt niet helemaal. De korpschef moet daar toestemming voor geven en dan gaat het over maximum 1 uur per week. En met een (dacht ik) maximum van 40u per jaar.
Klopt Veertig uur per jaar max één uur per week (volledige werkweek dan moeten genoeg gewerkte uren tussenzitten tussen twee sporten) en niet op verlofdagen, rust, ziekte, feestdag, ... . Je hebt natuurlijk ook diensten met permanentie etc die moeten uitrukken wanneer nodig die kunnen sporten tijdens de dienst zie je bij bv brandweer ook.

Los daarvan inderdaad zoals hier gezegd de functie die deze man uitoefende vraagt nu niet om een super afgetraind lichaam. Zal je bij interventie eenheden aanzienlijk minder zien bv.

Ik denk dan vooral wees blij voor de tienduizenden of meer kinderen die veilig konden onversteken dankzij deze man maar goed wie ben ik.

"voor een stukje sporten tijdens de werkuren" is "zoveel als je wil" volgens jouw interpretatie? Dan denk ik niet dat mijn uitspraak veel duiding nodig heeft maar dat je vooral zelf even de context uit het oog verliest.

Het is ook totaal geen waardeoordeel. Het is enkel licht ironisch dat iemand die een uur per week betaald kan sporten zou wachten tot zijn pensioen om dan aan zijn conditie te willen gaan werken. Dat mag toch een glimlach opwekken.
Mijn voornaamste punt was dat het best mogelijk is dat hij geen sport-uren kreeg en dus niet betaald kon worden om te sporten. Maar het is al goed

goed voor Lier, maar het artikel dat hier gepost werd, gaat over een wijkagent in Deerlijk, in West-Vlaanderen. 11.000 inwoners.

De ene quiz maand is de andere niet. 😅 Vorige keer hoerechance gehad en deze keer veel te veel getwijfeld (en dan nog eens goeie antwoorden wisselen voor foute :().

In ieder geval dikke pluim aan de organistatie ervan!

Ben ik de enige die na een tandenpoets beurt ontzettend graag water drink?
Ik zou er een halve liter van drinken.

Door de fluor zeker in de tandpasta, dat je mond uit droogt?

Terug
Bovenaan