Je glimlach van vandaag

dag van de dynastie en dus vrij, straks basketten en gladiator II 🥳

Die van ons ook vrij (fed ambt) en heb me dan ook maar een dagje vrij genomen. We gaan toerist in bxl gaan spelen, es wuiven aan filip zijn voordeur en zo. En dan aziatisch gaan eten aan de beurs. Fanny thai prolly.

2 dagen, want dinsdag telewerk.

:S
Hier de dinsdag geweest, de rest thuiswerk.

Zeker 5 uren bijgeluisterd over hun huis, kinderen, hobby's, whatever... Had ik echt nood aan.
Ik dacht in mijn eigen: "ja, dan kunt ge beter gewoon de hele dag op P&A zitten."

Laatst bewerkt:
"ja, dan kunt ge beter gewoon de hele dag op P&A zitten."

said-no-one-ever-katy-perry.gif

Deze ochtend in de primark in bxl verzeild geraakt. Hebben daar vaak geeky tshirts en wou es zien of ze geen foute kersttruien hadden.

Achter ons aan de kassa stond een ouder westvlaams koppel, wss voor het eerst in onze Grote Boze Hoofdstad. :lol:

vrouwmens: mo how, en dad es iere allemol int frans, we zin wunder toch nog altijd in den belgique?
Man: ja zoetje

Vrouwmens: En kik, 30 kassa's en der zin der mor 6 open? En kikt ekeer wa volk? Tzou bi ons gin woar zin!

Mijn madam en ik hebben ons moeten inhouden om niet in de slappe lach te schieten. Ze had werkelijk op alles commentaar :lol:

Deze ochtend in de primark in bxl verzeild geraakt. Hebben daar vaak geeky tshirts en wou es zien of ze geen foute kersttruien hadden.

Achter ons aan de kassa stond een ouder westvlaams koppel, wss voor het eerst in onze Grote Boze Hoofdstad. :laugh:

vrouwmens: mo how, en dad es iere allemol int frans, we zin wunder toch nog altijd in den belgique?

Vrouwmens: En kik, 30 kassa's en der zin der mor 6 open? En kikt ekeer wa volk? Tzou bi ons gin woar zin!

Mijn madam en ik hebben ons moeten inhouden om niet in de slappe lach te schieten. Ze had werkelijk op alles commentaar :laugh:
Ik moet direct aan Carine van Nonkels denken :rofl: .

Achter ons aan de kassa stond een ouder westvlaams koppel, wss voor het eerst in onze Grote Boze Hoofdstad. :laugh:

Mijn madam en ik hebben ons moeten inhouden om niet in de slappe lach te schieten. Ze had werkelijk op alles commentaar :laugh:
Die mens heeft waarschijnlijk 25 jaar geleden opgegeven en zegt enkel nog "ja zoetje" tegen haar, wachtend tot 1 van de 2 dood valt.

The Onion koopt Infowars van Alex Jones.

Bericht van de CEO van The Onion op Bluesky:

Volgend bericht:
The plot continues:
Founded in 1999 on the heels of the Satanic “panic” and growing steadily ever since, InfoWars has distinguished itself as an invaluable tool for brainwashing and controlling the masses. With a shrewd mix of delusional paranoia and dubious anti-aging nutrition hacks, they strive to make life both scarier and longer for everyone, a commendable goal. They are a true unicorn, capable of simultaneously inspiring public support for billionaires and stoking outrage at an inept federal state that can assassinate JFK but can’t even put a man on the Moon.
Through it all, InfoWars has shown an unswerving commitment to manufacturing anger and radicalizing the most vulnerable members of society—values that resonate deeply with all of us at Global Tetrahedron.
As for the vitamins and supplements, we are halting their sale immediately. Utilitarian logic dictates that if we can extend even one CEO's life by 10 minutes, diluting these miracle elixirs for public consumption is an unethical waste. Instead, we plan to collect the entire stock of the InfoWars warehouses into a large vat and boil the contents down into a single candy bar–sized omnivitamin that one executive (I will not name names) may eat in order to increase his power and perhaps become immortal.

Marc van ranst , en alle andere "gezondheidsprofeten", die volledig losgaan in alle kranten over de gezondheidsminister aanstelling van anti-vaxxer Kennedy :D
Toch fijn hoe machteloos die nu staan, terwijl ze in Covid tijd nog de grote klepel sloegen :) :)

Marc van ranst , en alle andere "gezondheidsprofeten", die volledig losgaan in alle kranten over de gezondheidsminister aanstelling van anti-vaxxer Kennedy :D
Toch fijn hoe machteloos die nu staan, terwijl ze in Covid tijd nog de grote klepel sloegen :) :)
Ja idd he, hoe veel macht had Van Ranst wel niet tijdens Covid in AMERIKA! :s :s

Terug
Bovenaan