Philharmoniker
Active member
Is dat veu een kapsalon te maken?12 kg kipfilet gekocht voor 55€. Merci Lidl![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat veu een kapsalon te maken?12 kg kipfilet gekocht voor 55€. Merci Lidl![]()

Moet plots aan dat rendierhoedje kindje denken van enige tijd terug..Op reis in Tromsø en eens een auto gehuurd om tot Sommarøya te rijden. The views!!
En rendieren gezien langs de baan![]()
Tombraider 1 nog eens aan het spelen:
Jezus wat waren games toch uitdagend destijds.
Nu kan je ook onbeperkt saven, was toen niet, savepoints had je.
1 misstap en een heel stuk opnieuw doen.
JaIs dat van toen Lara er nog uitzag als een cybertruck?

Hier zaterdag voor het eerst babyzwemmen gedaan met onze zoon (1j2m). In het begin een paniekske maar daarna was hij heel de tijd aan het giechelen. Hij heeft ‘s middags een langer dutje gedaan als andersVoor de eerste keer peuterzwemmen gedaan met de dochter. Leuk om te zien hoe ze gaandeweg aan vertrouwen won.
Eerst zich nog goed aan papa of mama vastklampen om een half uur later gewoon zonder al te veel na te denken in het water te springen.

Dat zal u leren van uw huiswerk niet te maken.Kleine buurmeisjes van denk 4 en 6 zijn duidelijk niet op hun mond gevallen.
Vandaag 3 maal komen aanbellen om met dochtertje te kunnen spelen die naar mijn doen niet flink was en niet voldoende huiswerk had gemaakt om te kunnen gaan..
Op gegeven moment stonden ze weer voor de deur. En leg dat nog eens rustig uit in kindjes taal..
* de jongste : van jou mag Ella nooit bij ons komen spelen!
Had zoiets van wtf lol.. En dacht te zeggen.. "En mag ik met u mama spelen met haar belachelijke lekkere recoil Ass you little shit ook niet he!"
Gelukkig blijft primitieve toch rustig bewaard
Nu heb precies al door dak precies de boeman ben bij de meeste kindjes als ze komen vragen mag je dochter komen spelen.. Soit afspraken zijn afspraken.
Ik voel me steeds ouder als ik het internet lees.met haar belachelijke lekkere recoil Ass you little shit
Bwa dat gaat de ene al beter af dan de andere.En leg dat nog eens rustig uit in kindjes taal..
Ahh heeft ze u tewerk gesteld misschien?Kzal wel nachten doen![]()
The Lion King bedoel je?Vandaag heeft mijn lief nieuw gekregen dat ze in de credits staat voor Mufasa.
Die haar CV begint best awesome te worden.
2 bachelors en een master, bij Apple gewerkt en als snelste binnen haar afdeling (wereldwijd) doorgegroeid naar senior.
Kzal wel nachten doen![]()