Je glimlach van vandaag

Ik was op wandel met de hond in het stadscentrum vandaag toen er een jongen op mij kwam afgesneld.

Helemaal buiten adem "MEVROUW ik ben van de scouts en ik moet binnen de 5 minuten een selfie met een zo groot mogelijke hond nemen, mag ik?"

Dus braaf een selfie laten nemen.

1 straat verder zie ik een tweede gast naar mij toe spurten met dezelfde uitleg. Braaf een foto laten nemen.

Echt nog geen halve minuut later hoor ik iemand mij achterna hollen. Ik vermoed dat de tijd bijna op was, want die begon gewoon achteruit te snelwandelen terwijl hij naarstig probeerde mijn hond in dezelfde shot als hem te krijgen.

Ik hoop dat er zo nog een 20-tal scouts jongeren losliepen want als die allemaal met mijn hond op de foto staan. :laugh:

Voor de eerste keer peuterzwemmen gedaan met de dochter. Leuk om te zien hoe ze gaandeweg aan vertrouwen won.

Eerst zich nog goed aan papa of mama vastklampen om een half uur later gewoon zonder al te veel na te denken in het water te springen.

Is dat van toen Lara er nog uitzag als een cybertruck?
Ja

Je kan trouwens switchen tussen de oude graphics en de nieuwe.

Ook tussen nieuwe en oude controls.

Het getuigde toch echt van volharding en geduld om destijds zulke games uit te spelen.😬

Ook moest je alles met de pijltjes doen, dat uw vingers er pijn van deden.

Laatst bewerkt:
Voor de eerste keer peuterzwemmen gedaan met de dochter. Leuk om te zien hoe ze gaandeweg aan vertrouwen won.

Eerst zich nog goed aan papa of mama vastklampen om een half uur later gewoon zonder al te veel na te denken in het water te springen.
Hier zaterdag voor het eerst babyzwemmen gedaan met onze zoon (1j2m). In het begin een paniekske maar daarna was hij heel de tijd aan het giechelen. Hij heeft ‘s middags een langer dutje gedaan als anders 🥳

Kleine buurmeisjes van denk 4 en 6 zijn duidelijk niet op hun mond gevallen.
Vandaag 3 maal komen aanbellen om met dochtertje te kunnen spelen die naar mijn doen niet flink was en niet voldoende huiswerk had gemaakt om te kunnen gaan..
Op gegeven moment stonden ze weer voor de deur. En leg dat nog eens rustig uit in kindjes taal..

* de jongste : van jou mag Ella nooit bij ons komen spelen!
Had zoiets van wtf lol.. En dacht te zeggen.. "En mag ik met u mama spelen met haar belachelijke lekkere recoil Ass you little shit ook niet he!"
Gelukkig blijft primitieve toch rustig bewaard :unsure:
Nu heb precies al door dak precies de boeman ben bij de meeste kindjes als ze komen vragen mag je dochter komen spelen.. Soit afspraken zijn afspraken.

Kleine buurmeisjes van denk 4 en 6 zijn duidelijk niet op hun mond gevallen.
Vandaag 3 maal komen aanbellen om met dochtertje te kunnen spelen die naar mijn doen niet flink was en niet voldoende huiswerk had gemaakt om te kunnen gaan..
Op gegeven moment stonden ze weer voor de deur. En leg dat nog eens rustig uit in kindjes taal..

* de jongste : van jou mag Ella nooit bij ons komen spelen!
Had zoiets van wtf lol.. En dacht te zeggen.. "En mag ik met u mama spelen met haar belachelijke lekkere recoil Ass you little shit ook niet he!"
Gelukkig blijft primitieve toch rustig bewaard :unsure:
Nu heb precies al door dak precies de boeman ben bij de meeste kindjes als ze komen vragen mag je dochter komen spelen.. Soit afspraken zijn afspraken.
Dat zal u leren van uw huiswerk niet te maken.

Vandaag heeft mijn lief nieuw gekregen dat ze in de credits staat voor Mufasa.

Die haar CV begint best awesome te worden.
2 bachelors en een master, bij Apple gewerkt en als snelste binnen haar afdeling (wereldwijd) doorgegroeid naar senior.

Kzal wel nachten doen😅

Vandaag heeft mijn lief nieuw gekregen dat ze in de credits staat voor Mufasa.

Die haar CV begint best awesome te worden.
2 bachelors en een master, bij Apple gewerkt en als snelste binnen haar afdeling (wereldwijd) doorgegroeid naar senior.

Kzal wel nachten doen😅
The Lion King bedoel je?

The Onion koopt Infowars van Alex Jones.

Bericht van de CEO van The Onion op Bluesky:

Volgend bericht:

Terug
Bovenaan