Super tof!Gij zijt ook nen toffe op feestjes.
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super tof!Gij zijt ook nen toffe op feestjes.
![]()
Sommige mensen vinden een halve fles wijn per dag niet te veel
Makila schenkt na het lezen van bovenstaand artikel meteen een glaasje wijn (met alcohol) in en zegt 'Schol!'
Dit is de eerste keer deze maand dat ik een drankje nuttig nét door dit artikel.Alle dagen zat is ook een regelmatig leven zeker?

Ik moest naar een afspraak, maar had nog niet gegeten. Gezien ik een McDo passeerde dacht ik, hier iets eten en dan verder rijden.
Wou niet veel uitgeven, dus een kleine friet (zonder saus) en 2 gewone hamburgers gevraagd via de McDrive.
Ik kom aan op de parking, doe de zak open en zie al doosjes zitten. Dacht hmm dit zijn geen gewone hamburgers die in een zo een simpele wrapper zitten.
Bleek dat ik een grote friet (met mayo) en 2 double Maestro burgers gekregen had.
Het universum zit niet vaak mee, dus heb ze met smaak opgegeten.![]()

€ 4,80 en ben vrij zeker dat zo een enkele Double Maestro al meer kost dan dat.Check je rekening toch maar es![]()
€ 4,80 en ben vrij zeker dat zo een enkele Double Maestro al meer kost dan dat.

.@Tomski
Heb 2 van deze burgers gehad met grote friet en mayo voor € 4,80.
Bekijk bijlage 35712
Sorry aan degene die mogelijks mijn lullige bestelling gekregen heeft.![]()

Onlangs in de colruyt zo ook wel sjaanske gehad 31 flesjes leeggoed binnen gebracht en twee bakken stella. Voor 33 bakken leeggoed op ticketje gekregen. (150 euro ofzo). Aan de kassa volledige kar vol drank betaald met leeggoed en nog 35 euro ofwat uit de kassa gekregen ook.

Ik had ook één maat die zei ik zou iets gezegd hebben. Had.ik zou er iets van gezegd hebben, mijn moreel kompas zou dat niet aankunnen.![]()
.²Neenee, ieder t zijn uiteraard, schoonmoeder vond dat precies ook maar discutabel maar k zou t morgen terug doen moest ik weer prijs hebben, en theoretisch gezien elke keer moest ik elke keer prijs hebben, t leven is al duur genoeg zo.
²
Bij een kleine winkel, waar zoiets echt pijn doet, zou ik dat wel eerder vernoemen dan bij een giga keten zoals Colruyt.